ג' תמוז התשפ"ד
09.07.2024
המגישה שעוזבת

ראש בראש? אייל ברקוביץ מבקש להתחרות בינון מגל

למרות שחלק מלוח השידורים של 103 חזר - דידי הררי עדיין נותר בחוץ מזה שלושה חודשים | אייל ברקוביץ' שערק מ'ערוץ 12' ל-13 מבקש תוכנית פאנל בסגנון 'הפטריוטים' | מגישת המהדורה לשעבר ב-13 שהסתפקה בשנים האחרונות בהגשה חד שבועית, מבקשת לעזוב את התחום לחלוטין

ראש בראש? אייל ברקוביץ מבקש להתחרות בינון מגל
ינון מגל / אייל ברקוביץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90 / פלאש 90

אחרי יותר מעשור, מגישת המהדורה המרכזית של 'ערוץ 13' לשעבר, תמר איש שלום, שכיום מגישה את המהדורה של מוצ"ש בלבד, הודיעה למנכ"ל חדשות 'רשת' אור צלקובניק שלא תישאר עד לתום החוזה שלה ב-2025, אך עם פרוץ המלחמה אמרה שתישאר לסייע ככל שתתבקש לכך. לפי הדיווח של רן בוקר מ-ynet היא מתכוונת לעזוב את תחום התקשורת לגמרי.

מ'חדשות 13' נמסר: "תמר איש שלום, מהמגישות החשובות והבכירות במדינת ישראל ומעמודי התווך של חדשות 13, פנתה לפני מספר חודשים למנכ"ל חברת החדשות עם בקשה לקצר את תקופת החוזה שלה. עם פרוץ המלחמה, תמר הסכימה להמשיך בתפקידה ואנו מקווים ומאמינים כי תמשיך לשבת בכיסא המגישה עוד זמן רב".

אגב, בעלה העיתונאי נדב אייל, ששימש כפרשן חדשות החוץ ולענייני הקורונה, ערק בשנה האחרונה ל'חדשות 12' ובמקביל כותב גם ב'ידיעות אחרונות'.

אייל ברקוביץ מבקש להתחרות ב'פטריוטים'

בחדר הישיבות במשרדי 'רשת' נצפה אמש אייל ברקוביץ' שהגיע לפגישה ראשונה לגבי התוכנית המתהווה שלו אחרי הסכסוך המר עם המגישה אופירה אסייג. לפי הדיווח של כתב ynet רן בוקר, ברקוביץ' אמר למקורביו שהוא מעוניין בתוכנית פאנל בסגנון "הפטריוטים" שמשודרת ב'ערוץ 14' בהגשת ינון מגל ומניבה רייטינג נאה מידי ערב.

בתוך כך, מגיש הרדיו הפופולארי דידי הררי לא חזר לשדר ברדיו 103FM מאז תחילת המלחמה - וכרגע אין אופק לחזרתו. בתחנת הרדיו הוציאו תוכניות רבות מלוח השידורים בשל ענייני תקציב מאז המלחמה, אולם לאחרונה התחילו להחזיר תוכניות ללוח השידורים עד לשעה 14:00, בדיוק בשעה שבה מתחילה תוכניתו של הררי. השדר הוותיק ממשיך לשדר את תוכניתו ברדיו דרום וברדיו קול הים האדום, אולם ב-103 תוכניתו לא משודרת.

מ-103 נמסר בתגובה: "אנחנו משדרים כרגע רק מהבוקר עד הצהריים, כולל ביום שישי. בשעות אחר הצהריים והערב אנחנו משלבים שידורי מוזיקה וחדשות. התוכנית של דידי, כמו תוכניות רבות נוספות, יצאו לחופשה וישובו בקרוב". את הידיעה פרסם כתב הברנז'ה של ynet רן בוקר.

 

 

ינון מגל ערוץ 13 רדיו 103FM אייל ברקוביץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד