י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
אחרי ההתפטרות הסוערת

 אמסלם הודיע: זה ממלא מקום רשות החברות החדש

אחרי התפטרות רוזנבוים: השר אמסלם החליט למנות את יו"ר רשות מקרקעי ישראל למ"מ מנהל רשות החברות. "זו הבחירה הנכונה והמקצועית ביותר, לעת הזו", נמסר

 אמסלם הודיע: זה ממלא מקום רשות החברות החדש
דוד אמסלם במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי התפטרותה של מנהלת רשות החברות הממשלתיות, מיכל רוזנבוים ולאחר היוועצות עם נציב שירות המדינה, השר לשיתוף פעולה אזורי דודי אמסלם החליט למנות באופן זמני את יעקב (ינקי) קוינט למנהל רשות החברות הממשלתיות עד לבחירת מנהל קבוע.

יעקב קוינט, שמכהן כעת כיו"ר רשות מקרקעי ישראל, ימלא במקביל את התפקיד עד לבחירת מנהל קבוע לרשות.

יצוין כי קוינט כבר שימש בעבר כמנהל רשות החברות הממשלתיות בשנים 2017-2020. "השר אמסלם מבקש לאחל לינקי הצלחה רבה בתפקיד, ובטוח שזו הבחירה הנכונה והמקצועית ביותר, לעת הזו", נמסר מלשכתו.

כזכור, מנהלת רשות החברות הממשלתיות מיכל רוזנבוים הודיעה במוצ"ש כי היא מתפטרת מתפקידה, זאת ברקע המאבקים שלה בחודשים האחרונים עם השר דודי אמסלם.

במכתב לראש הממשלה כתבה: "הריני להודיעך כי בשל פעולות פסולות של השר הממונה על רשות החברות הממשלתיות, מר דוד אמסלם, לא מתאפשר לי להפעיל את סמכויותיי ולממש את תפקידי כמנהלת רשות החברות הממשלתיות - ולפיכך אני מודיעה על סיום כהונתי".

עוד כתבה במכתב כי "תנופת העשייה של הרשות נחסמה עם העברת האחריות על החברות הממשלתיות לשר אמסלם".

רוזנבוים אמרה למקורביה: "לא אשב בשורה הראשונה ואצפה בהרס החברות הממשלתיות. מהרגע שנפרץ הסף אינני יכולה עוד למלא את משימתי ולשמור על החברות הממשלתיות".

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}