כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
ברית הדמים

סופיאן דגש הי"ד: "עוד פרח נקטף מהעדה"

סופיאן מהעיר הדרוזית מרר, נפל בקרב בצפון רצועת עזה והוא בן 21 במותו | מנהיג העדה הדרוזית: "סופיאן מצטרף לרשימה ארוכה של צעירים דרוזים שמחרפים את נפשם למען ביטחון המדינה"

סופיאן דגש הי"ד: "עוד פרח נקטף מהעדה"
סופיאן דגש הי"ד צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל התיר לפרסום הערב (שלישי) כי סופיאן דגש, בן 21 מהעיר הדרוזית מרר, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. אפרה, מורתו של סופיאן דגש, ספדה לו: "סופיאן, התלמיד השקט והאהוב. הפכת להיות גיבור והלכת בטרם עת. יהי זכרו ברוך. הלב כאוב ושבור". שכנתו, פאיז, כתבה: "תנוח על משכבך בשלום שכן יקר. יהי זכרך ברוך גיבור ישראל".

השייח מואפק טריף, מנהיג העדה הדרוזית, ספד לו ואמר כי: "העדה הדרוזית משלמת שוב ושוב מחיר כבד מאוד, כבד מנשוא, במלחמה הקשה והכואבת. סמ"ר סופיאן דגש מצטרף לרשימה ארוכה של צעירים דרוזים שמחרפים את נפשם למען ביטחון המדינה. ליבי עם משפחת דגש ברגעים הקשים בהם התהפך עולמה".

עוד אמר כי "במלחמה הנוכחית מתגלית בשיא עוצמתה השותפות והשוויון בנטל בשדה הקרב. שותפות זו והשוויון חייבים להיות גם בחיי היום יום. שווים לא רק בקרב ובשכול, אלא גם בחיים. יהי זכרו של סופיאן ושל כלל חללי המלחמה נצור בליבנו לעד". 

ח"כ חמאד עמר כתב: "ערב קשה. עוד פרח נקטף מהעדה הדרוזית. אני משתתף בצער ההורים, המשפחה והעדה כולה. הכאב והאבידה הם של כולנו".

בנוסף, דובר צה"ל עדכן כי באירוע בו נפל סמ״ר סופיאן דגש ז״ל נפצעו באורח קשה קצין לוחם, לוחם ולוחם במילואים מגדוד ההנדסה 601, חטיבה 401 בקרב בצפון רצועת עזה.

 

 

חייל נהרג עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד