כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
ברקע מתקפות השרים

נתניהו ביקש מהרמטכ"ל להגיע לישיבת הממשלה - הלוי התחמק

ראש הממשלה נתניהו פנה באמצעות מזכירו הצבאי לרמטכ"ל הלוי בבקשה שיגיע לישיבת הממשלה להציג תמונת מצב. הלוי התחמק, והשיב כי "כשהמצב המבצעי יאפשר זאת - אגיע"

נתניהו ביקש מהרמטכ"ל להגיע לישיבת הממשלה - הלוי התחמק
הרמטכ"ל הרצי הלוי צילום: פלאש 90

ראש הממשלה  בנימין נתניהו פנה לרמטכ"ל הרצי הלוי דרך המזכיר הצבאי אבי גיל, וביקש ממנו להגיע לתת סקירה בפני השרים בישיבת הממשלה. הלוי התחמק מבקשה זו של ראש הממשלה, כך דווח ב'חדשות 12'.

הרמטכ"ל הסביר כי "כשהמצב המבצעי יאפשר זאת - אגיע". דיווח זה מגיע כשברקע דיווחים על מתקפות מצד מספר שרים בממשלה על הרמטכ"ל בישיבות הקבינט.

לפני כשבוע דווח כי שרת התחבורה מירי רגב הפנתה אצבע מאשימה לצבא ודרשה לחקור את את ההדלפות שלטענתה בוצעו גם מצה"ל וגם מאמ"ן. במהלך הדברים שלה הרמטכ״ל עזב את הדיון במה שנתפס כמהלך מתריס בעיני חלק מהשרים ומהנוכחים.

בצבא טוענים שלא כך הם הדברים ובדיוק במהלך דבריה של רגב, הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי היה צריך לצאת להמשך ניהול המערכה. גורם ביטחוני אומר: "הרמטכ"ל יצא לנהל שיחה עם מפקד פיקוד הדרום ללא קשר לדבריה של השרה רגב".

בהמשך הקבינט דיברו שרים נוספים - השר בן גביר אמר שם "אנחנו לא לומדים מטעויות ומתייחסים ללבנון כפי שהתייחסנו לעזה - חבל שהרמטכ"ל יצא מהחדר ולא כאן כדי לשמוע את הדברים".

מלחמת חרבות ברזל הרמטכ"ל הרצי הלוי בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד