כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
ברקע סערת האיפור

לשכת נתניהו מפרסמת דו"ח על מצב בריאותו

לשכת ראש הממשלה פרסמה את דו"ח הבריאות השנתי של ראש הממשלה בנימין נתניהו ומדווחת כי מצבו תקין לחלוטין. באשר להשתלת קוצב הלב נכתב: "קוצב הלב הושתל בגופו לאחר בירור שעבר במהלך אשפוזו לפני מספר חודשים. מאז, ללא עדות להפרעות קצב או אירועים נוספים"

לשכת נתניהו מפרסמת דו"ח על מצב בריאותו
נתניהו בישיבת הממשלה צילום: Miriam Alster/Flash90

לשכת ראש הממשלה פרסמה בצהריים (ראשון) את דו"ח הבריאות השנתי של ראש הממשלה בנימין נתניהו ומדווחת כי מצבו תקין לחלוטין. הפרסום מגיע ככל הנראה ברקע הדיון שהתפתח ברשתות ובכלי התקשורת בשל מראו המאופר בכבדות של ראש הממשלה במהלך מסיבת העיתונאים אמש.

"ראש הממשלה נמצא במעקב רפואי קפדני ושגרתי. במהלך השנה שעברה עבר בדיקות שגרתיות שנתיות, ללא כל ממצא חריג. ראש הממשלה שומר על אורח חיים בריא ועל תזונה נכונה. מצב בריאותו תקין לחלוטין", נכתב.

נתניהו אמש במסיבת העיתונאים

באשר להשתלת קוצב הלב לפני מספר חודשים, כתב פרופסור רועי בירנט, מנהל המרכז להפרעות קצב בבית החולים שיבא: "‏ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו, נמצא בטיפול ומעקב שגרתי במסגרת המרכז הרפואי שיבא. קוצב הלב הושתל בגופו לאחר בירור שעבר במהלך אשפוזו לפני מספר חודשים. מאז, ללא עדות להפרעות קצב או אירועים נוספים.

‏ראש הממשלה נבדק על ידי כחלק ממעקב שגרתי ב10/2023. במהלך הבדיקה נמצא כי הקוצב ‏שהושתל בגופו עובד בצורה תקינה, המדדים החשמליים בגדר הנורמה, הוא אינו תלוי בקוצב, ולא נרשמו מאז בדיקתו הקודמת אירועים חריגים.

‏ראש הממשלה יציב לחלוטין מבחינה לבבית ואינו זקוק לטיפול נוסף פרט למעקב שגרתי ‏המתקיים אצל כלל המטופלים שנושאים בגופם קוצב. ‏אין מניעה קרדיאלית לבצע כל פעילות ובכללה פעילות גופנית או אחרת", נכתב.

 

 

בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד