כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024
סכסוך מוקדם

רצח בן השנתיים לעיני אמו | פרטים חדשים

מתברר כי בין אמו של הפעוט לבין החשוד ברצח הייתה היכרות מוקדמת ואף סכסוך שהחל לפני כחודשיים • הוריו של החשוד במעשה העידו שניסו לאשפזו בעקבות מצבו הנפשי - אך ללא הצלחה • אם יימצא כשיר, תוכל המשטרה לגבש כתב האישום בגין רצח, שכן הוא הודה בחקירתו בביצועו ויש להם את הסכין שאיתה ביצע את המעשה

רצח בן השנתיים לעיני אמו | פרטים חדשים
זירת הרצח בלוד צילום: יונתן שאול, פלאש 90

רצח של בן שנתיים אתמול (חמישי) בלוד זעזע את המדינה כולה. ב'כאן 11' דווחו פרטים חדשים לפיהם, אם הפעוט הכירה את החשוד ברצח ואף השניים היו מסוכסכים במשך כחודשיים. לפני כחודש, זה הגיע למצב שאם הפעוט הגישה נגד החשוד תלונה במשטרה, בעקבות אותו סכסוך שקשור לחנות טלפונים שבבעלותו, צמוד לזירת הרצח.

מלבד זאת, בשבועות האחרונים העידו הוריו של החשוד ברצח, שניסו לאשפזו בעקבות מצבו הנפשי אך ללא הצלחה. על אף שהחשוד העיד בחקירתו בפני שוטרים ששמע קולות שאמרו לו לבצע את הרצח האכזרי הזה, אין לו רקע נפשי מתועד, או היסטוריה נפשית והוא אינו מוכר לרשויות הרווחה. כעת הוא ישלח לבדיקה פסיכיאטרית שתבחן האם כשיר לעמוד לדין. אם יימצא כשיר, תוכל המשטרה לגבש כתב האישום בגין רצח, שכן הוא הודה בחקירתו בביצועו ויש להם את הסכין שאיתה ביצע את המעשה.

עוד בנושא:

"שמע קול מסתורי" - ודקר פעוט למוות לעיני אימו

הגבר החשוד נעצר סמוך לאירוע. תחילה ציינה המשטרה בהודעה הראשונית כי הגבר שנעצר הוא אב התינוק, אך דקות לאחר מכן עדכנו כי אין קשר משפחתי בין הפעוט לדוקר.

הפעוט פונה במצב קשה מאוד לבית החולים. שם נאבקו הרופאים על חייו אך ללא הצלחה, וקבעו את מותו.

היום (שישי) עדכנה המשטרה כי בית המשפט בפתח תקוה האריך את מעצרו לבקשת המשטרה ובהתאם לצורכי החקירה וממצאיה עד לתאריך 10.1.24 לצד בקשה לשליחתו לבדיקת גורמי רפואה.

רצח לוד בן שנתיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}