כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
בקואליציה תקפו

הרמטכ"ל לשעבר: תמונת הניצחון - הדחת נתניהו

הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ אמר לפעילים כי ישראל הפסידה במלחמה, ותמונת הניצחון היחידה שיכולה להיות תהיה הדחת ראש הממשלה נתניהו מהשלטון. השר שיקלי: "‏קשה להאמין לאיזה רמות של ריקבון מוסרי אנשים מסוגלים להגיע"

הרמטכ"ל לשעבר: תמונת הניצחון - הדחת נתניהו
דן חלוץ צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ אמר לפעילי מחאה בחיפה דברים חריפים במיוחד, והסביר כי ישראל הפסידה במלחמה ותמונת הניצחון היחידה שתהיה - הדחת ראש הממשלה בנימין נתניהו. כך פירסם כתב "עכשיו 14" ישי פרידמן.

בתיעוד אמר חלוץ: "תמונת ניצחון לא תהיה, כי התמונה היא תמונת הפסד של 1,300 הרוגים, של 240 חטופים שמתוכם הוחזרו מי שהוחזרו ושל בוקה ומבולקה של 200 אלף פליטים בארצם. תמונת הניצחון שלי תהיה כשראש הממשלה הזה יצעד החוצה".

חלוץ המשיך: "זאת תמונת הניצחון, אין בלתה, ולזה אנחנו צריכים לכוון את כל הקהל ועוד מיליונים בישראל... זה יהיה מאבק קשה ואם נצליח, יכול להיות שישפך דם ברחובות כי הפלנגות של בן גביר כבר חמושות, אבל אנחנו לא יכולים להרים ידיים בגלל העובדות האלה".

עוד הוסיף: "צריך לשדר את המסר והנחישות הזו לעוד אנשים. אנחנו צריכים להיות ערוכים למערכה לא קלה ואני מקווה שהיא תהיה קצרה".

השר עמיחי שיקלי תקף בתגובה: "‏אחרי שכיכב לא מזמן באתרים המזוהים עם חזבאללה רמטכ״ל המניות דן חלוץ מככב היום גם באתרים פרו חמאסיים לאחר שקבע כי הפסדנו במלחמה מול חמאס וכי הניצחון יהיה הדחת נתניהו. קשה להאמין לאיזה רמות של ריקבון מוסרי אנשים מסוגלים להגיע".

חברת הכנסת גוטליב תקפה אף היא: "דן חלוץ מקומך בכלא. לשנים ארוכות! תעוזתך בעת מלחמה לומר שהפסדנו במלחמה ושייתכן שישפך דם ברחובות, זו הסתה, תעמולה תבוסנית וסיוע לאוייב בעת מלחמה. אתה גרוע מהאוייבים שלי. לך תמכור מניות, לך תקנה מניות, העיקר תלך. חיילי ולוחמי צהל הגיבורים תודה לעוז רוחכם האדיר! בזכותכם ננצח בע"ה".

דן חלוץ בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד