כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
הגיבור שלא ישוב

אביו של החייל שנפל: "3 שבועות לא שמענו ממנו, עד שדפקו בדלת"

אבי, אביו של רס"ר (מיל') שי טרמין ז"ל שנפל בדרום הרצועה: "הרגשתי יד רותחת נכנסת לי לחזה ומנסה לעקור את לבי, ב-17:20 היא יצאה - זו שעת מותו"

אביו של החייל שנפל: "3 שבועות לא שמענו ממנו, עד שדפקו בדלת"
שי טרמין הי"ד צילום: באדיבות

מאות בני אדם ליוו בתחילת השבוע (א') את רס"ר (מיל') שי טרמין ז"ל, בן 26 מראש פינה, לוחם בגדוד 6623 בעוצבת חוד החנית, בדרכו האחרונה, לאחר שנפל בקרב בדרום רצועת עזה. אבי טרמין, אביו של שי הי"ד שוחח עם בן כספית וינון מגל ב-103FM וסיפר עליו.

"שי איש שאהב את הבריות, אהב אנשים, התעקש לעזור, בשבילו הוא לא רצה כלום", תיאר, "אני מאמין שכמו שאני מדבר כרגע, כל מי שמחובר לרשתות החברתיות בטוח נתקל בכך, הפייסבוק מוצף בשי. כולם מדברים, אם זה ההפקה של 'קופה ראשית' והחברים שלו לצוות, והרשימה עוד ארוכה של אנשים שהוא נגע בהם או שנחשפו אליו. הוא חסר לכולנו. מרגע שנודע שהוא נפל, הוא חסר ברמה גבוהה ביותר".

על נסיבות נפילת בנו, אמר: "זו הייתה תחילתה של הסתערות לפי מה שהבנתי, ולא ידוע מה פגע בו. שי צלצל ואמר 'אני סוגר את הטלפון', אתם מבינים למה'. 3 שבועות לא ראינו אותו ולא שמענו אותו, עד לרגע בו דפקו לנו בדלת. הבנתי שבאו למסור לנו דרישת שלום אחרונה ממנו".

"בישרתי לחיילים שבאו לבשר שהבן שלי נהרג, שאלתי אם הביאו את גופתו לארץ", הודה אבי בכאב. "הרגשתי יד רותחת נכנסת לי לחזה ומנסה לעקור לי את הלב והריאות, ב-17:20 היד יצאה, זו שעת המוות שלו".

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד