כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
לאחר הסערה

השר מגן על החטופה שהוחזרה: "כמה עזות מצח"

השר חילי טרופר כתב כי "אסור לרוב הישראלי להמשיך לשתוק כשהקצוות גוררים אותנו לביצות הרעילות של השנאה" | החטופה ששוחררה הותקפה לאחר שסיפרה על השיחות שהיו לה עם שוביה

השר מגן על החטופה שהוחזרה: "כמה עזות מצח"
חילי טרופר בכנסת צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

לאחר הסערה שנוצרה בעקבות עדותה של אגם גולדשטיין ששבה משבי החמאס, יוצא הבוקר (שלישי) השר חילי טרופר להגנתה. בפוסט שפרסם הוא כתב כי "אגם גולדשטיין, נערה גיבורה ששבה מהשבי אחרי 51 יום ואביה ואחותה נרצחו, מותקפת ברשתות על מה שאמרה אודות השבי ואיך שהתנהגה, כמובן תוך איזכור היותה קיבוצניקית. כמה עזות מצח צריך כדי להסביר לנערה שנחטפה וחזרה מהתופת כיצד היא צריכה לדבר".

עוד כתב "אנא, תתאפקו. את אגם תעזבו. לתמיד. תנו לה לבחור את המילים שלה, לאסוף את השברים ולהתמודד עם הצלקות בדרכה. מחרחרי השנאה כבר עובדים. הם מתייגים בקלות, מכלילים במהירות, שופטים ומבקרים בחופזה ובהתנשאות. אסור לרוב הישראלי להמשיך לשתוק כשהקצוות גוררים אותנו לביצות הרעילות של השנאה. חלאס שנאה".

כזכור התחוללה סערה לאחר שהפתיעה וסיפרה "הם אמרו לי: 'את, אנחנו מחתנים אותך בעזה, נמצא לך פה גבר. הם גם נתנו לה שם ערבי מאוד יפה". היא קיבלה את השם סלסביל, שזה מים מתוקים: "אמרתי לו שזה קטע, כי השם שלי בישראל זה אגם".

חטופים שחרור חטופים עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד