כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
"שרשרת מחדלים"

אם החטופה שנרצחה: "יודעת שהמחלצים של עדן התייחסו אליה כמו לנסיכה"

אורין חי גנץ, אמה של עדן זכריה הי"ד שגופתה חולצה משבי חמאס: "לא ידעתי שהיא במסיבה. היא נרצחה בגלל שרשרת מחדלים" הוסיפה: "תכירו אותה דרכי"

אם החטופה שנרצחה: "יודעת שהמחלצים של עדן התייחסו אליה כמו לנסיכה"
המסיבה ברעים צילום: יוסי זמיר / פלאש 90

לאחר ימים רבים בהם נחשבה עדן זכריה הי"ד בת ה-28 לחטופה בשבי חמאס, במהלך השבועות האחרונים התקבלה הבשורה המצערת כי עדן נרצחה בשבי. הידיעה בדבר מותה התגלתה במהלך מבצע צבאי להשבת גופות החטופים, בהן גופתה של עדן וגופותיהם של רס"ב זיו דדו, סמל רון שרמן, רב"ט ניק בייזר ואליה טולדנו הי"ד. 

אורין חי גנץ, אמה של עדן, סיפרה לאודי סגל וענת דוידוב ב-103FM על תחושותיה בעקבות הטרגדיה הקשה. "אין לי ספק שהבת שלי נרצחה בגלל שרשרת של מחדלים", הודתה. "אני זוכרת את עצמי מדברת על מחדל אחרי מחדל, שלא ידעו להתמודד עם כל הנושא והחקירה שעשו בצורה חובבנית. הממשלה צריכה לדעת להגן על האזרחים שלה בכל דרך, מאוד כואב לי שהבת שלי הלכה על מחדל". 

בהמשך, הוסיפה: "לא ידעתי שעדן נוסעת למסיבה, גם היא לא ידעה שהיא נוסעת למסיבה. היא החליטה לנסוע ב-23:00 בלילה. לא ידעתי שהיא במסיבה, דיברתי איתה כשהייתה בדרך הביתה. זו הייתה שיחה רגילה ואדישה לחלוטין. ואז היא אמרה שאבא שלה מתקשר, אמרה לו שיורים עליהם ולא חזרה אליי. הבנו שהיא נקלעה למלכודת המחבלים ליד מפלסים. הסברה היא שכבר ב־7 באוקטובר נלקחה ללא רוח חיים". 

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד