כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
ילד בן שנתיים איבד הכל

אח החטוף: "פוחד שאחי ושאר החטופים לא יחזרו"

מיכאל, אחיו של אור לוי המצוי בשבי: "יודעים שהוא בחיים" • על בנם של אור ועינב שנרצחה: "היינו צריכים להגיד לו שאמא לא תחזור ושמחפשים את אבא"

אח החטוף: "פוחד שאחי ושאר החטופים לא יחזרו"
עצרת תמיכה בחטופים צילום: ברק דור

אור לוי בן ה-33 בילה עם רעייתו עינב לוי אלקיים לוי הי"ד במסיבת הטבע בקיבוץ רעים ב-7 לאוקטובר. בעוד עינב נרצחה במתקפת חמאס של 7 באוקטובר, לוי נחטף לעזה, ונכון לעכשיו הוא מצוי בשבי חמאס מזה 81 יום. מיכאל לוי, אחיו של אור, שוחח עם אודי סגל וענת דוידוב ב-103FM וסיפר על תחושותיו בעקבות המתרחש.

"אני משתדל לא להתעסק במה שאומר רה"מ או במה שהצבא צריך לעשות", טען. "אני יודע שנתניהו יודע שהאחריות היא עליו. האחריות שלי היא לעשות כל מה שאני יכול כדי להחזיר את אחי, הוא יודע שהאחריות להחזיר את אחי ואת שאר המשפחות היא עליו. הוא יודע שלא תהיה שום תמונת ניצחון בלי שכל החטופים יחזרו הביתה. אין שום סיכוי בעולם שמישהו יחשוב שניצחנו אם החטופים עדיין שם. הציפייה פשוטה - תעשו מה שאתם צריכים כדי להחזיר אותם עכשיו. אני פוחד שאחי ושאר החטופים לא יחזרו".

על אלמוג, בנם בן השנתיים של אור ועינב, אמר בכאב: "אנחנו מדברים על ילד בן שנתיים שאיבד את כל העולם שלו. אמו נרצחה, אבא שלו במנהרות בעזה, הוא לא היה בבית שלו במשך 80 ימים. כל חייו השתנו. הלב נשבר כל פעם שאני חושב עליו. הוא קורא להם, רוצה לחזור הביתה, ואפילו בוכה כשמזכירים את המילה אבא. היינו צריכים להגיד לו שאמא לא תחזור ושמחפשים את אבא".

שחרור חטופים חמאס עזה בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד