ג' תשרי התשפ"ה
05.10.2024
בלתי נתפס

כפיר הקטן 80 ימים בשבי: "איך אנחנו פה ואתם שם?"

בפוסט שפרסמה דודתו, אחות של האב ירדן היא מתארת את רגעי השגרה שמציפים את הזכרונות: "מתי אתם הכי חסרים? ברגעים הקטנים שמזכירים את השגרה של פעם"

כפיר הקטן 80 ימים בשבי: "איך אנחנו פה ואתם שם?"
כפיר ביבס צילום: באדיבות המשפחה

הגעגוע שלא נגמרוהשגרה שלא תשוב להיות כפי שהיתה עד עתה. על כל אלו כתבה עופרי, אחותו של ירדן ביבס, בפוסט שפרסמה הערב (שני) "איך אנחנו פה ואתם שם? למה אתם עוד שם? חוסר היגיון במציאות בלתי נתפסת - שהיא חלום רע שלא נגמר".

עוד כתבה "80 ימים!!! 80 ימים!!! כבר התרגלתי ל'שגרה החדשה' של ראיונות, חשיפה, שיחות עם בכירים בארץ ובחו"ל, נסיעות, לילות בלי שינה. אבל מתי זה הכי נוכח? מתי אתם הכי חסרים? ברגעים הקטנים שמזכירים את השגרה של פעם - בהצגה עם הילדים, כשהם משתוללים בסלון, בארוחת שישי, כשרואים מקום חדש שיכל להיות אחלה לפיקניק של שבת, כשעוברים ליד מסעדת בשר שברור שתאהבו. ואז הבכי מציף, הגעגוע עולה, חוסר ההיגיון במציאות הבלתי נתפסת שהיא חלום רע שלא נגמר, איך אנחנו פה ואתם שם? למה אתם עוד שם? 80 ימים! די".

בשבוע שעבר אילון קשת, בן דודו של האבא ירדן ביבס אמר כי "אנחנו בתקווה שכפיר שם יחד עם המשפחה שלו. אנחנו לא יודעים אם הפרידו אותם או לא, אם שירי איתו ואם יש לו את המגע האנושי. אם מאכילים אותו כמו שצריך, ואם הוא מקבל את הוויטמינים והצרכים שלו. זה כל כך קריטי, ואנחנו מאוד מקווים שלא נעשה לו נזק בלתי הפיך בהתפתחות שלו.

אנחנו בחרדה מטורפת לחיים שלהם, זה כל כך הרבה זמן ומסוכן מאוד, בטח לתינוק שהסיכוי שלו לשרוד הרבה יותר נמוך. כבר עכשיו נעשה לו נזק התפתחותי ואנחנו לא רוצים שיהיה עוד נזק. זה בעיקר מדגיש את הדחיפות, שאין למה לחכות וצריך להחזיר אותם הביתה כיחידה אחת".

לפני שלושה שבועות ארגון הטרור חמאס פרסם הודעה שבה נטען כי בני משפחת ביבס נהרגו בתקיפת ישראלית. בצה"ל הבהירו כי האחריות היא על ארגון חמאס בלבד. "ארגון הטרור חמאס ממשיך לנהוג באופן אכזרי ולא אנושי", מסר דובר צה"ל, "נציגי צה״ל שוחחו עם בני משפחת ביבס, הודיעו להם על הפרסום ומלווים אותם בשעה זו. צה״ל בוחן את מהימנות המידע".

חטופים שחרור חטופים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}