כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
כאב אינסופי

טל שועה הי"ד: "מפחד לשכוח את הקול שלך"

טל שועה הי"ד, בן 31 מבאר שבע, לוחם הנדסה, נהרג בקרב בדרום הרצועה | חברו: "לנצח אחי, אזכור אותך תמיד וניפגש בסוף אתה יודע"

טל שועה הי"ד: "מפחד לשכוח את הקול שלך"
טל שועה הי"ד צילום: דובר צה"ל

הבוקר (שישי) הותר לפרסום כי טל שועה, בן 31 מבאר שבע, לוחם הנדסה, נהרג בקרב בדרום הרצועה. חברו אלירן ספד לו: "'שועה', טל שועה שלנו. איזו אבידה! כמה טוב נגנז מן העולם. היית כל כך חי, הכי חי. מרץ, צחוק, עיניים בורקות ומלא אהבה. כמה אהבה. כמה חיזוקים קיבלתי ממך לאורך השנים וכמה חזק היית בעצמך. איזה צדיק. איזה חבר. מסרב להאמין. אי אפשר להאמין, זה כאב שאין לו סוף".

חבר נוסף בשם לירן כתב: "הלב שבור והראש לא רוצה להאמין. נזכור אותך תמיד, בכל רגע ובכל מקום, אתה היית הכול. בטוח שאתה במקום טוב ושתשלח לנו מלא כוחות להתמודד. לא הגיוני לדבר עלייך בלשון עבר. אני אוהב אותך אחי היקר שהשם יקום דמך".

יובל, חבר אחר, ספד: "הלב הכי גדול והכי טוב בעולם הפסיק לפעום, וכך גם האיש עם הגוף הכי חזק בעולם הוכנע. נגעת בכל כך הרבה אנשים עם האופי המיוחד והמדבק שלך, וצברת המון חברים עם השמחה והאנרגיות שהיית מביא איתך לכל מקום שרק היית דורך בו. אני מריץ בראש את כל הצחוקים שלנו, השטויות, ובעיקר את הקול שלך שלא מפסיק להדהד לי בראש, שאותו אני כל כך מפחד לשכוח.

זה מרגיש שאתה מתחבא אי שם באיזו פינה ושעוד כמה רגעים אתה עומד לצאת ולצעוק עבדתי עליכם. עד שאני צובט את עצמי וחוזר למציאות. בעוד כמה שעות אנחנו נגיע לחלוק לך כבוד אחרון, אני באמת לא מאמין שאני רושם את זה אחי היקר והאהוב. תשמור על ענבר אהבת חייך, על המתנה שהשארת לה ועלינו מלמעלה מלך של העולם הגדול. השם יקום דמך".

אייל בן שושן כתב: "חשבתי שאני אקום בבוקר ואגלה שהכל היה חלום ואני לא אראה את הדבר שהכי חששתי ממנו, הפרצוף שלך והמילים הותר לפרסום. אפשר לספר עלייך מגילות ועדיין לא ידעו מי היית, איש שכולו לב אחד גדול, מלא בטוב ורק טוב. לפני חודשיים היה לי יום הולדת 31, ומי כמוך, שועה התקשרת לברך אותי במזל טוב כשאתה בתוך עזה... מי שמכיר אותך לא מופתע, ראשון לתת מעצמו למען כולם גם במחיר של מסירת נפש, וכך יצא.. נדאג להנציח אותך, שכולם ידעו איזה בנאדם היית - מלח הארץ. לנצח אחי, אזכור אותך תמיד וניפגש בסוף אתה יודע".

חייל נהרג מלחמת חרבות ברזל עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד