כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
חרף הצהרות ארגון הטרור

גורמים בכירים בישראל: "מוקדם להספיד את המגעים לעסקת חטופים"

למרות הצהרות ארגון הטרור חמאס, גורמים בכירים בישראל אומרים כי "בשלב זה עדיין מוקדם להספיד את המגעים". ביממה הקרובה צפויות להתקיים שיחות משמעותיות עם הקטארים והמצרים

גורמים בכירים בישראל: "מוקדם להספיד את המגעים לעסקת חטופים"
שחרור חטופים צילום: תעמולת חמאס

ברקע הצהרות ארגון הטרור חמאס, גורמים בכירים בישראל אומרים הערב (חמישי) כי "בשלב זה עדיין מוקדם להספיד את המגעים לעסקת חטופים". הערב קבינט המלחמה יתכנס לדיון על סוגיית החטופים.

בתוך כך, ביממה הקרובה צפויות להתקיים שיחות נוספות בין קטר, מצרים וחמאס כשישראל צפויה לקבל לאחר מכן עדכון נוסף שאולי ישפוך אור על השאלה לאן מתקדמים המגעים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב מוקדם יותר הערב (חמישי) להודעת ארגון הטרור חמאס כי לא תהיה עסקת חטופים עד לעצירה כוללת של המלחמה ואמר: "לא נעצור את המלחמה עד שנשלים את כל יעדיה". 

ראש הממשלה נתניהו עונה לחמאס

נתניהו אמר: "אנחנו נלחמים עד לניצחון. אנחנו לא נעצור את המלחמה עד שנשלים את כל יעדיה - השלמת חיסול החמאס, ושחרור כל חטופינו. הברירה שאני מציע לחמאס היא מאוד פשוטה: להיכנע או למות. אין ולא תהיה להם שום ברירה אחרת".

נתניהו התייחס פעם נוספת לשאלת היום שאחרי ואמר: "אחרי שנחסל את החמאס אני אפעל בכל כוחי כדי להבטיח שעזה לא תהווה יותר שום איום על ישראל. לא חמאסטאן ולא פת״חסטאן".

חטופים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד