כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
בניגוד לנהלים

עוזרת השרה הכניסה טלפון לאזור המסווג בבור

עוזרת השרה מירי רגב הכניסה לאזור המסווג בבור שבקריה מכשיר נייד, זאת בניגוד לנהלים. בעקבות התקרית האלוף בסיוק הנחה למנוע הכנסתם של עוזרי שרים לאזור. לשכת רגב: "השרה מקפידה על קלה כחמורה"

עוזרת השרה הכניסה טלפון לאזור המסווג בבור
נתניהו בישיבת קבינט המלחמה בקריה בת"א צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

עוזרת של שרת התחבורה מירי רגב נכנסה לאזור המסווג בבור עם מכשיר נייד, זאת בניגוד לנהלים. גורמים צבאיים אשר גילו את ההפרה של הנהלים דרשו מהעוזרת להוציא את המכשיר מהמקום, כך דווח ב'כאן 11'.

בעקבות התקרית הנחה ראש אג"מ האלוף עודד בסיוק למנוע את הכנסתם של עוזרי השרים לאזור המדובר בבור, זאת למעט עוזרי שרי קבינט המלחמה שנמצאים מטבע הדברים פעמים רבות במקום.

הכנסת טלפונים לדיונים ביטחוניים רגישה לאחרונה במיוחד סביב הדלפות חוזרות ונשנות, שמעוררות מתיחות בין הגורמים הצבאיים לשרים.

לשכת רגב הגיבה: "השרה רגב היתה צנזורית צבאית ראשית ומקפידה על קלה כחמורה. וחבל שאלו אשר מדליפים ומשקרים לא מבינים את הנזק שהם גורמים. השרה רגב וצוותה פועלים על פי התקנות והכללים".

תגובת דובר צה"ל: "נהלי הכניסה למצודת ציון מבוססים על הנחיות בטחון המידע וקיים שיתוף פעולה בין כל הגורמים הרלוונטיים מתוך הבנת חשיבות הנושא. ההנחיה בנושא אי הכנסת טלפונים ומכשירים דיגיטליים אינה חדשה".

מירי רגב הקבינט המדיני בטחוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד