כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
כאב עצום

ליאור סיון הי"ד: "רקמו חלומות רבים"

ליאור סיון בן 32 מבית שמש נפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה | ראש העיר: "אין מילים לאתר את הכאב העצום. כולנו מצדיעים וכואבים"

ליאור סיון הי"ד: "רקמו חלומות רבים"
ליאור סיון הי"ד צילום: דובר צה"ל

צה"ל התיר הבוקר (רביעי) לפרסום את דבר נפילתו של ליאור סיון הי"ד, בן 32 מבית שמש שנפל בקרב בדרום רצועת עזה. האמן חנוך דאום, קרוב משפחתו, ספד לו: "התבשרנו כי ליאור, קצין בחטיבת הראל, שנשוי לליאב נפל בעזה. עלם חמודות היה. ליאב היא בתה הבכורה של בת דודתי אורלי. הכרתי את ליאור דרכה. זוג מקסים ומיוחד, עמדו לעבור לבית חדש בקרוב ורקמו חלומות רבים. אני שולח תנחומים לליאב האהובה ולמשפחת סיון מבית שמש. כִּי עָלָה מָוֶת בְּחַלּוֹנֵינוּ בָּא בְּאַרְמְנוֹתֵינוּ לְהַכְרִית".

ראש עריית בית שמש, עליזה בלוך, ספדה לו: "העיר בית שמש עוטפת ומחבקת את משפחת סיון ומשפחת צ'אס עם היוודע נפילתו של גיבור ישראל סרן (במיל') ליאור סיון, קצין לוחם בגדוד 363 בחטיבת הראל שנפל בקרב בדרום הרצועה. ליאור וסיון עברו לאחרונה להתגורר בשכונת "נווה שמיר". ההורים, משפחת צ'אס - אורלי שלנו שעובדת כפסיכולוגית בשפ"ח, ליאב היקרה! אין מילים לאתר את הכאב העצום. כולנו מצדיעים וכואבים".

מאז תחילת המלחמה נמסרה הודעה למשפחותיהם של 466 חללי צה"ל, מתוכם 134 לוחמים נפלו בקרבות ברצועת עזה מאז הכניסה הקרקעית. בנוסף, דובר צה"ל עדכן כי שני לוחמים במילואים נפצעו באורח בינוני כתוצאה מהירי אתמול לעבר המוצב הצבאי במרחב מלכיה ולוחם מגדוד רותם, חטיבת גבעתי, נפצע באורח קשה בקרב בדרום רצועת עזה

 

מלחמת חרבות ברזל חייל נהרג עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד