ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
חשוד בפריצות נוספות

עונש מאסר לפורץ שגנב 94,000 דולר ממאפיית מצות

גבר מברוקלין קיבל עונש מאסר בגין פריצה למאפיית מצות וגניבת 97,000 דולר במזומן וצ'קים מכספת. תכולת הכספת של המאפייה היתה כ-63,000 דולר במזומן ו-34,000 דולר בצ'קים, הוא הואשם בגניבה, החזקה פלילית של רכוש גנוב, ופריצה

עונש מאסר לפורץ שגנב 94,000 דולר ממאפיית מצות
התובע אריק גונזלס מבקר במאפייה צילום: משרד התובע המחוזי

התובע המחוזי של ברוקלין, אריק גונזלס, הודיע ​​אתמול כי גבר מברוקלין נידון לשנתיים וחצי שנות מאסר בגין פריצה למפעל מצות בוויליאמסבורג וגניבת מזומנים וצ'קים בשווי של למעלה מ-94,000 דולר. הגניבה התרחשה שבועות לפני חג הפסח, כשהמאפייה הגבירה את פעילותה לקראת חג הפסח.

התובע המחוזי גונזלס אמר: "הנאשם הזה פרץ בחוצפה למקום דתי שהתכונן לאפות מצות לפני תחילת חג יהודי. הוא נתפס על חם וכעת יישא באחריות. נמשיך להגן על רכושם של כולם בברוקלין ולחייב את העבריינים לשלם על מעשיהם".

הנאשם מונטאקי דוראנט, בן 44 מברוקלין, נידון על ידי שופט בית המשפט העליון בברוקלין ריימונד רודריגז, לאחר הודאתו באשמה באוקטובר האחרון בפריצה וגניבה. הנאשם, שהיה חשוד בפריצות נוספות, נעצר ב-15 במרץ 2023, במהלך בדיקה שגרתית של משטרת התנועה.

הפריצה אירעה ביום 28 בפברואר 2023, הנאשם נכנס למאפיית מצות סאטמר בברודווי 423 ​​בוויליאמסבורג, הוא נצפה במצלמות האבטחה, מחטט במעילים על מתלה מעילים, עלה לקומה עליונה, מזג לעצמו כוס קפה ונכנס למשרד של המקום בקומה השנייה.

המשרד היה נעול, אך הנאשם פרץ בכוח ואז יצא מהמשרד כעבור מספר שניות כשבכיסו מה שנראה צרור מזומנים וצ'קים. לאחר מכן הוא יצא מהמקום.

מאוחר יותר נכנס עובד למשרד והבחין שיש צ'קים זרוקים על הרצפה, וכי חסרים צ'קים ומזומנים. הצ'קים הגנובים הסתכמו ביותר מ-34,000 דולר והמזומן הסתכם ביותר מ-60,000 דולר.

מאסר ברוקלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד