ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
"חיפשה את הטוב באדם"

עדן זכריה הי"ד, שגופתה חולצה מעזה הובאה למנוחות

אחרי מבצע החילוץ של צה"ל בו הובאה גופתה של עדן זכריה הי"ד לארץ, נערכה היום הלוויתה. אמה ספדה לה: "עדן ילדה של חופש, מרחבים, פסטרוליה. היא לא יכולה להיקבר בבית קברות בעיר. בחרתי לה מקום ליד ים"

עדן זכריה הי"ד, שגופתה חולצה מעזה הובאה למנוחות
הלוויתה של עדן זכריה הי"ד צילום: אריק מרמור, פלאש 90

עדן זכריה, שהוגדרה למעלה מחודשיים כחטופה והשבוע גופתה הוחזרה לישראל במבצע חילוץ של צה"ל, הובאה היום (שישי) למנוחות.

אמא אורן ספדה לה: "ילדה שלי, חודש לפני גיל 21 נהייתי אמא. כל חלקה טובה שיש לי היום למדתי בזכותך. במשך 28 שנים לא הפסקת ללמד אותי על החיים. עדן ילדה של חופש, מרחבים, פסטרוליה. היא לא יכולה להיקבר בבית קברות בעיר. בחרתי לה מקום ליד ים... יש לך יום הולדת היום ואת בת 28. היינו אמורות לחגוג במסעדה. היום זה לא קרה, היום את נולדת מחדש בעולם הבא".

עוד הוסיפה: "לא יודעת מי יקבל אותך בעולם הבא, אבל דבר אחד בטוח אני נורא מקנאה. כי גם אני רוצה. הלוואי ואזכה להיות אמא שלך גם בגלגול הבא. את לימדת אותי מה זה אהבה אמיתית, אהבה ללא תנאים. הכשרת אותי להיות אמציה וחזקה. ראיתי דרכך מה זה קבלה, טוב לב ונתינה. ליום הולדתך אגיד לך שאת גיבורה גדולה. נוחי על משכבך בשלום מאמי שלי".

דודה של עדן, אילן, ספד: "עדן האהובה כבר לא איתנו. 70 ימים מאז המלחמה, מאותו יום שחור שכל חטאם של ילדינו שהם הלכו לפסטיבל לחגוג את החיים, לרקוד ולהנות ממוזיקה. עדן שלנו, מאותו יום חיי המשפחה וחיי חברייך הפכו לרכת הרים רגשית בלתי נתנת לתיאור. בין ייאוש מוחלט לאמונה שאת חוזרת בחיים".

עוד הוסיף: "כולם התפללו לשובך בשלום. היית בבת עינם של הורייך ודאגת לכל פרט קטן. ילדת פרחים עם שמחת חיים מטורפת שאהבה לרקוד, חיפשה את הטוב באדם, דגלה בשלום וחיה על פי חיה ותן לחיות. כל הזמן צוחקת. עדן השקעת המון מעצמך ודאגת לאבא ואמא, אני רוצה שתדעי שאין לך מה לדאוג. נהיה שם בשבילם. אוהבים אותך עדן שלנו".

שחרור חטופים חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד