כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
ביום הקדוש והנשגב

גדולי התורה יקרעו את השמים, במיוחד עבורך

ערב שבת אחר חצות, עת רצון מיוחדת במינה, ביום הקדוש והנשגב 'זאת חנוכה', ידפקו שלוחי קופת העיר על 12 שערי שמים, ויפעלו עבורך ישועה • רב רבנן הגרש"א שטרן שליט"א, ומרן המשגיח הגר"ב פינקל שליט"א החליטו להצטרף בעצמם ליוזמה, כדי לפעול ישועות עבור תורמי 'קופת העיר'

גדולי התורה יקרעו את השמים, במיוחד עבורך
ר' בנימין פינקל צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שילוב חריג ומיוחד של שעות אחר הצהרים של יום שישי, ערב שבת, יחד עם השעות האחרונות של חג החנוכה, 'זאת חנוכה', היום הקדוש והנשגב שבו אפשר לפעול ישועות בדרך על טבעית, מכוחו של חג הניסים, חג החנוכה.

להעברת שמות הקליקו כאן>>>

השילוב החריג הזה מייצר הזדמנות מיוחדת עבור כל מי שזקוק לישועה. זוגות חשוכי ילדים ל"ע, מעוכבי שידוך שכבר שנים ממתינים לישועתם, הורים לילדים שמתקשים לצעוד בתלם ומתמודדים עם קושי גדול בשמירה על המסגרת, אנשים ששקועים בחובות ועוד ועוד. כל מי שזקוק לישועה, יכול וצריך לנצל את השילוב המיוחד הזה כדי לדפוק על שערי השמים ולפעול ישועה.

זה בדיוק מה שיעשו שליחי 'קופת העיר', בשעות המיוחדות הללו. הם יקדימו את ההכנות שלהם לשבת, כדי לפנות את השעות שאחר חצות לתפילה נרגשת.

איפה הם יתפללו? ב-12 מקומות קדושים! בכותל המערבי, בקבר רחל, בציון הרשב"י במירון, במערת המכפלה שבחברון, בציון רבי יהודה בר עילאי בצפון, בעמוקה על ציונו של רבי יונתן בן עוזיאל, שציון רבי מתיא בן חרש, בציון רבי מאיר בעל הנס, בבית השונמית, בציון רבינו השל"ה הקדוש שבטבריה, בציון רבינו האור החיים הקדוש שבר הזיתים, ובציונו מרן שר התורה רבינו הגר"ח קנייבסקי זצ"ל שבבני ברק.

שם על ציונו של רבינו שר התורה, יעמדו שלוחי קופת העיר ויזעקו לרבינו שר התורה, הלא אתה ציוויתנו לפעול ולהגדיל את פעילות הקופה, אתה עודדת ודרבנת אותנו, אתה נהגת לברך באהבה רבה את תורמי 'קופת העיר' בעת שהיית עמנו כאן בעולם הזה, וכעת, כשאתה בישיבה של מעלה, הפל עצמך לפני כסא הכבוד, ופעל ישועות עבור התורמים שממשיכים את המסורת והמורשת, וממשיכים להחזיק את המשפחות של תלמידי החכמים והעניים, שכל כך דאגת להם בחיי חיותך עמנו בעולם הזה".

כדי להכיר טובה לתורמים, החליטו שניים מצדיקי הדור המופלאים, הלא הם רב רבנן רבינו הגאון רבי שמאול אליעזר שטרן שליט"א, מגדול הפוסקים בדור ובעל ה'שביבי אש', ומרן המשגיח הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א, משגיח דישיבת מיר. להצטרף לשליחי 'קופת העיר' ולהתפלל באופן מיוחד על תורמי 'קופת העיר' שיזכו שיתקבלו כל משאלות ליבם לטובה ולברכה.

שני הצדיקים הללו נודעו בכח תפילת הנרגשת והמיוחדת, בלב הרחום שלהם שנמס לשמע כל דבר של צרה וצער, ובכוחם להתפלל לישועת הכלל והפרט בדמעות שליש בזעקות של תחנונים לפני בורא עולמים, ורבים נושעו בזכותם תפילתם הטהורה.

כך, בכח מצוות הצדקה, בכח קדושתם של המקומות הנשגבים הללו, שערי השמים, ובזכות תפילתם המשתפכת של צדיקי הדור, תזכו לישועה מיוחדת במינה בעת הרצון הייחודית הזאת שתחול פעם נוספת רק בעוד 17 שנים. אל תחמיצו את ההזדמנות. זה הפתח לפתיחת המזל ולפעול ישועות גדולות, למעלה מדרך הטבע.

להעברת שמות הקליקו כאן>>>

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד