כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
69 יום בשבי חמאס

אחותו של החטוף: "אין לנו ממשלה אחרת, זו הדרך לחילוץ החטופים"

גליה דקל, אחותו של אבינתן אור המצוי בשבי חמאס: "אנו לא יודעים כלום". היא הוסיפה: "היו הרבה מחדלים - לביקורת יהיה זמן אחרי המלחמה"

אחותו של החטוף: "אין לנו ממשלה אחרת, זו הדרך לחילוץ החטופים"
כוחות צה"ל בעזה צילום: דובר צה"ל

אבינתן אור, בן 30 מתל אביב, מצוי כבר 69 יום בשבי חמאס, זאת לאחר שנחטף בבוקר 7 באוקטובר לשטחי הרצועה לצד נועה ארגמני בזמן ששהו במסיבת הטבע בקיבוץ רעים.

גליה דקל, אחותו של אבינתן, שוחחה עם ינון מגל ופרופ' עוזי רבי ב-103FM וסיפרה על תחושותיה בעקבות המתרחש.

"אנחנו לא יודעים שום דבר, אנחנו יודעים שאבינתן בעזה", הבהירה. "אנחנו רוצים שישראל תלחץ חזק על חמאס כדי שנגיע לעסקה ושהמדינה תתווה את התנאים, לא חמאס, כך שנוציא את החטופים בגאווה ובכבוד. לביקורת אני חושבת שיהיה מספיק זמן אחרי המלחמה, היו שם הרבה מחדלים, אבל עכשיו אני חושבת שהתפקיד שלנו הוא לחזק את הממשלה והצבא, אין לנו ממשלה אחרת, היא הדרך שלנו לחלץ את החטופים. אני רוצה להאמין שהם רוצים כמו כולנו שכולם יחזרו. לכן החיזוק הזה משמעותי, גם בשביל הממשלה בשביל שיהיה לה את הגיבוי, ואני בטוחה שבחמאס רואים את הכל. בחמאס רואים שאנחנו חלשים ומפולגים. אם יש התנגדות לממשלה, חמאס רואים את הכל".

עוד הוסיפה ואמרה, כי: "יש אמנם דעות חלוקות על איך כדאי לעשות את זה, אני לא אשת ביטחון ואני לא יודעת איך כדאי. אבל מעבר לחילוקי הדעות, כולנו משפחות של חטופים וכולנו יחד בזה. אנחנו מחזקים את השני".

"יש שם דברים לא נכונים בעיניי ויש גם דברים טובים שהם עושים, יש דברים שצריכים לעבור שינוי, ולפי מה שאני שומעת מתחילים להיות שינויים", התייחסה דקל בסיום דבריה לפעילות מטה משפחות החטופים.

חמאס שחרור חטופים מלחמת חרבות ברזל עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד