כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
"בוקר קשה מאוד"

אמו של הגיבור: "לא מצליחה לעכל, השמיים נפלו עלינו"

יוספה, אמו של רס"ן רועי מלדסי הי"ד שנפל בקרב בצפון הרצועה: "כשהוא נכנס לחדר, הרגשת ששום דבר רע לא יכול להיות". היא הוסיפה: "אני רוצה לבקש מאלוהים שאף משפחה לא תחווה את מה שאנחנו חווים כרגע"

אמו של הגיבור: "לא מצליחה לעכל, השמיים נפלו עלינו"
רועי מלדסי הי"ד צילום: דובר צה"ל

רס"ן רועי מלדסי ז"ל, מפקד פלוגה בגדוד 13, בן 23 מעפולה, נפל השבוע (ג') בקרבות בצפון רצועת עזה. יוספה, אמו של רועי הי"ד, שוחחה עם ניסים משעל, טל שלו וטל לב רם ב-103FM וסיפרה על תחושותיה הקשות בעקבות הבשורה הטרגית.

"בוקר קשה מאוד. הצלחתי להירדם לחצי שעה בלילה והתעוררתי בבהלה, והסתכלתי מסביב וראיתי שזה לא היה רק חלום רע, זאת המציאות. נורא קשה להתעורר לבוקר כזה אחרי הלוויה הקשה שהייתה אתמול. לא מצליחה לעכל. השמיים נפלו עלינו באמת. עכשיו אני יכולה להבין את המושג הזה", שיתפה.

עוד הוסיפה: "קשה להתמודד עם הבכי קורע הלב של הבת שלי אוריה, אחותו, בת 11 וחצי, שאומרת לי 'אימא, אבל אף אחד לא הבין אותי כמו רועי'. היה להם כזה קשר מיוחד ומקסים. זה פשוט קורע לב. אחרי שכל האנשים הולכים היא בכתה ואמרה 'אני רוצה שהוא ייצא מהארון ויחזור אליי'".

בהמשך ציינה כי "רועי היה בשירות קבע, אז ב־7 באוקטובר הוא בעצם היה בחופשת חג. מאותו יום הוא בעצם נלחם, ברגע שנכנסו לעזה אז הוא היה בין הראשונים שנכנסו ואנחנו פגשנו אותו לפני שבועיים וחצי בערך. כשהייתה הפוגה בלחימה אז הם יצאו מעזה לפרק של 14 או 18 שעות, אז נסענו לבקר אותו. זה היה ביקור מקסים, הייתה שם כל כך הרבה אהבה, כל כך הרבה צחוקים. הוא היה נראה טוב".

"ברגע שהוא נכנס לחדר הרגשת שהכול טוב, שום דבר רע לא יכול להיות פה. פשוט היה נכנס ומחבק אותי ואת כולנו 'אימא אהובה שלי'", נזכרה בכאב, והוסיפה: "מגיל 14 הוא כבר החליט וידע מה הוא רוצה לעשות בחיים. זה היה מדהים, זה הדהים גם אותנו. בגיל 14 הוא נרשם למיונים לבית הספר 'הריאלי', פנימייה צבאית. מתוך יותר מאלף מועמדים בסוף התקבלו 56 והוא היה ביניהם. בגיל 14 כבר הלך לגיבושים".

"היה ברור לו מהרגע הראשון שהוא פשוט הולך ועושה את הכי טוב", ציינה, "כשהוא סיים את בית הספר 'הריאלי' אז הציעו לו כזה מגוון של אפשרויות ביניהם קורס טיס ושייטת, והוא אמר, וזה היה כל כך מרגש לשמוע - 'אני לא רוצה ללכת לאן שאני רוצה, אני רוצה ללכת ולתרום תרומה משמעותית איפה שצריכים אותי'. כזה הוא היה, הוא פשוט כל כך אהב אדם".

"הוא היה אומר לי 'אימא כל מה שיש לי זה ממך ומאבא'. הוא באמת ידע להעריך. המשפחה חשובה לנו והערכים והחינוך תמיד היו חשובים לנו, זה מרגש אותי שהוא באמת גדל על הערכים האלה ומתוכם הוא הצליח להיות מי שהוא. זה באמת מדהים. הוא היה ילד משולם, לא פחות מזה", אמרה.

"ההתמודדות היא קשה מאוד ואני מקווה באמת שאלוהים ייתן לנו את הכוחות להתגבר על הכאב שמפלח לנו את הלב. אני מאמינה שאנחנו נתחזק ונדע לחיות עם זה, אבל כרגע באמת אנחנו בתוך כזה כאב גדול שאין לתאר. אני באמת רוצה לבקש מאלוהים שאף משפחה יותר לא תחווה את מה שאנחנו חווים כרגע", זעקה.

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד