כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
שוחחו כמעט שעתיים

בני משפחות חטופים נפגשו עם הנשיא ביידן

קרובי משפחה של חטופים ישראלים - אמריקאים המוחזקים בידי חמאס נפגשו עם הנשיא ביידן בבית הלבן. "הבית הלבן עובד 24 שעות ביממה כדי לשחרר את בני הערובה האמריקאים מעזה" אמרו בני המשפחה

הנשיא ביידן
הנשיא ביידן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

הנשיא ג'ו ביידן נפגש אתמול במשך כמעט שעתיים עם בני משפחתם של בני ערובה ישראלים - אמריקאים שנחטפו על ידי חמאס. בני המשפחה אמרו לאחר הפגישה, שהם מאמינים כי הממשל עושה מאמצים רבים להחזיר את יקיריהם הביתה.

"אין לנו חבר טוב יותר בוושינגטון או בבית הלבן מאשר הנשיא ביידן עצמו", אמר יונתן דקל-חן אביו של שגיא אחד החטופים, היה אחד מתוך כ-12 אנשים שנפגשו עם ביידן ועם עוזרים בכירים אחרים. "הם מוכנים לעשות כל מה שהם יכולים, בכל האמצעים כדי לשחרר את בני הערובה", כך דיווח אתר 'פוליטיקו'.

בני המשפחה סירבו לומר אם קיבלו עדכון על קרוביהם ולא מסרו פרטים על הפגישה הפרטית, אך אמרו כי הממשל שמר איתם על קשר שוטף מאז התקפת חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר.

"אנחנו יודעים שהם עובדים 24 שעות ביממה, והם הולכים לעבוד במהלך החגים" (הלועזיים), אמרה ליז נפתלי, דודתה של אביגיל עדן, שהייתה אחת האמריקאיות ששוחררו במהלך הפסקת האש "והם הולכים לעשות כל שביכולתם כדי לוודא שכל אהובינו יחזרו הביתה אלינו ולמשפחות ברחבי העולם ובישראל".

 

ארצות הברית ג'ו ביידן שחרור חטופים חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד