כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
לא היה אוכל

עדות חדשה על החטופות: "העבירו אותן מחשש ללינץ"

יוני אשר, שאשתו ובנותיו חזרו מהשבי, סיפר על החוויה הקשה שלהן מהשבי: "לא היה להן מספיק אוכל, העבירו אותן מחשש ללינץ". עוד סיפר: "כשהבנות חזרו הביתה הן אמרו 'ואוו כמה אוכל יש לנו'"

עדות חדשה על החטופות: "העבירו אותן מחשש ללינץ"
שחרור חטופים צילום: תעמולת חמאס

יוני אשר, שאשתו דורון ושתי בנותיו, רז ואביב שוחררו משבי החמאס במסגרת עסקת השבויים, סיפר לחדשות 12 על החוויה הקשה שלהן בשבי המרצחים, על המחסור באוכל ועל החשש מלינץ': "העבירו אותן ממבנה אחד לשני, בגלל סכנה שהתושבים יגלו שהם שם - ויבצעו בהן לינץ'".

יוני אמר: "עם הימים הן הרגישו שהאוכל הולך ומדלדל - כמו גם תרופות. כשרז ואביב הגיעו הביתה לאחר השחרור ופתחו את המזווה - הן נדהמו מכמות האוכל ואמרו: 'ואוו, תראו כמה אוכל יש לנו'. במהלך החטיפה הן נדחסו עם עוד 11 אנשים בתוך רכב שנסע במהירות של 150 קמ"ש".

עוד סיפר: "הן שיחקו באמצעות הדמיון בשבי, כי אין עם מה לשחק שם. בבית הן רגילות לשחק עם בובות ומרחב גדול. בלילה היא ישנה עם עין פקוחה מחשש שייקחו לה את הבנות. במהלך החטיפה לרצועה גם הייתה סכנה להיפרדות של דורון מהבנות, זו הייתה טראומה בלתי נורמלית להתמודד איתה 49 ימים בשבי".

עוד המשיך: "ביום שהיא חזרה מבית החולים הצלחנו לציין בבית בצורה צנועה את יום הנישואין, למזלי. הבנות שמחות, מאושרות. גם דורון מאוד שמחה להיות בבית. מה שקרה הוא חסר תקדים, מישהו התמודד עם מצב כזה שילדות חוזרות מהשבי? אנחנו לומדים תוך כדי תנועה. אני מאמין שבימים הקרובים הן יחזרו לשגרה".

שחרור חטופים חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד