ג' תשרי התשפ"ה
05.10.2024
ישובו הערב

הבשורה על חילוץ גופת החטופה תפסה את בני משפחתה ביפן

בני משפחתה של עדן זכריה שגופתה חולצה והובאה אמש לישראל שהו ביפן כחלק ממשלחת משפחות החטופים | שגריר ישראל במדינה: "ארגון הבריאות העולמי לא גינה את השימוש של חמאס בבתי חולים"

הבשורה על חילוץ גופת החטופה תפסה את בני משפחתה ביפן
הפגנת משפחות החטופים צילום: הגר בדר

אמש (שלישי) הותר לפרסום כי צה"ל חילץ מעזה את גופותיהם של החטופים עדן זכריה ורס"ב זיו דדו הי"ד. הבשורה על חילוץ גופתה של עדם הגיעה למשפחתה בעת שהתה ביפן כחלק ממשלחת של משפחות חטופים. דודה, ששי ובתו, אלה, ישובו הערב לישראל.

באירוע שנערך באוניברסיטה של האו"ם טוקיו אמר שגריר ישראל ביפן, גלעד כהן, כי "ישראל היא דמוקרטיה שמגינה על עצמה מול ארגון טרור המשתמש באוכלוסייה האזרחית שלו כמגן אנושי. אני קורא לארגוני האו"ם להגן על ישראל, על אזרחיה ועל זכויותיה. ארגון ה-UNWOMEN נכשל בתפקידו להגן על נשים, ארגון הבריאות העולמי לא גינה את השימוש של חמאס בבתי חולים, ארגון UNICEF נכשל בהגנה על הילדים הישראלים. אני קורא להם לעשות הכול כדי להשיב את החטופים הביתה.

הלילה אנו עומדים בסולידריות עם כל המשפחות שכואבות על יקיריהן שנחטפו על ידי חמאס. ארה"ב מחויבת לעבוד עם שותפותיה במזרח התיכון להבטחת שחרורם של החטופים. הארגון נכשל בלהביא לידיעת העולם את אירועי 7 באוקטובר".

שחרור גופות החטופים אמש. צילום דובר צה"ל

מלחמת חרבות ברזל עזה חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}