ג' תשרי התשפ"ה
05.10.2024
יוקם מתחם כליאה ייחודי

לראשונה: צה"ל עצר עשרות מחבלות חמאס בתוך עזה

במהלך הלחימה  זיהו בצה"ל לראשונה מחבלות מטעם חמאס ששימשו כתצפיתניות בדרום הרצועה בנוסף למחבלות של הזרוע הצבאית של חמאס שתועדו בזמן שחרור חטופים ישראלים מעזה | בישראל מקימים מתחם כליאה ייעודי בבסיס צה"ל בדרום לקליטתן

לראשונה: צה"ל עצר עשרות מחבלות חמאס בתוך עזה
צללית. אילוסטרציה צילום: Haytham Shtayeh/FLASH90

בצה"ל החלו להקים מתחם כליאה ייעודי בבסיס צה"ל בדרום הארץ לקליטת מחבלות. מספר פעילות של חמאס נעצרו בימים האחרונים בעזה והובאו לחקירה בישראל.

במהלך הלחימה בדרום הרצועה זיהו בצה"ל לראשונה מחבלות מטעם חמאס ששימשו כתצפיתניות בנוסף למחבלות של הזרוע הצבאית של חמאס שתועדו בזמן שחרור חטופים ישראלים מעזה.

המחבלות והסייעניות של חמאס צפויות להיחקר על ידי חוקרות שבויים מטעם אגף המודיעין בצה"ל ושב"כ או על ידי חוקרים בנוכחות נשים. כך דיווח איתי בלומנטל ב'כאן 11'.

דובר צה"ל התיר לפרסום כי סך הכל בחודש האחרון נעצרו על ידי לוחמי צה"ל ושב"כ יותר מ-350 פעילים בארגון הטרור חמאס. בנוסף אליהם, נעצרו יותר מ-120 פעילים בארגון הטרור גא"פ. סך הכל נעצרו יותר מ-500 פעילים מארגוני הטרור ברחבי רצועת עזה שנלקחו להמשך חקירה בשטח ישראל.

חלק מפעילי הטרור נתפסו שהם מסתתרים במבנים אזרחיים, בתי ספר ובמחסות. החקירות מניבות מודיעין המסייע לביטחון הכוחות הלוחמים ולאיתור מחבלים ופעילי ארגוני הטרור הנוספים.

עזה חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}