כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
חודש וחצי של בכי

רבו של הקצין הגיבור: "כל חיי אסף ליווה אותי, אי אפשר להסביר את גבורתו"

הרב יהונתן ידווב, פקודו וחברו של אל"מ אסף חממי שנפל בקרב מול מחבלים ב-7 באוקטובר: "סיפורים לא יוכלו להמחיש כמה גיבור ואנושי הוא היה"

רבו של הקצין הגיבור: "כל חיי אסף ליווה אותי, אי אפשר להסביר את גבורתו"
לוחמי צה"ל בעוטף עזה צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

בשעה זו נערכים בבית העלמין קריית שאול להלווייתו של אל"מ אסף חממי, מפקד החטיבה הדרומית באוגדת עזה שנפל בקרב מול מחבלי חמאס בבוקר השבת השחורה של 7 באוקטובר. הרב יהונתן ידווב, פקודו וחברו של אסף, שוחח עם אראל סג"ל בפתח התוכנית ב-103FM וסיפר עליו.

"מדובר על אדם שלא משנה כמה נספר, אי אפשר להסביר את גודלו, צניעותו וגבורתו", תיאר בכאב. "סיפורים לא יוכלו להמחיש כמה גיבור ואנושי אסף היה. זה משהו מעל למילים. הכרתי אותו כשהגעתי למסייעת, הוא בחר בי לצאת לפיקוד ולחץ עליי, חלמתי על זה. אחרי זה חממי ליווה אותי יום יום ושעה ושעה, כמעט הודחתי ובזכותו סיימתי שם בציון גבוה. כל החיים הוא ליווה אותי. אסף עזר לאלפי אנשים. זה אדם שהיה מעל המציאות עם לב ענק".

בהמשך, שיתף: "אפילו שאחי היה בתרגיל בגולן והוא ידע שהוא שם, הוא חיפש אותו רק כדי לומר לו שלום, להצטלם איתו ולשלוח לי. מקומו במקום הגבוה ביותר, זה חודש וחצי של בכי, אי אפשר להבין מי היה האדם הזה. צריך לספר את הסיפורים שלו, זה הדבר שהוא הכי לא אהב. אסף אף פעם לא חשב על עצמו, הוא תמיד חשב על האחר".

אסף חממי הי"ד

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד