כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
סמוטריץ' וגלנט סיכמו

חוק ממדים ללימודים יובא למליאה לקריאה ראשונה

שר הביטחון ושר האוצר סיכמו על הקצאת התקציב הנדרש לשם העלאת חוק ממדים ללימודים בקריאה ראשונה במליאה כבר מחר. גלנט: "מברך עם המהלך החשוב"

חוק ממדים ללימודים יובא למליאה לקריאה ראשונה
השרים גלנט וסמוטריץ במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר האוצר ושר הביטחון סיכמו הערב (ראשון) על הקצאת התקציב הנדרש לשם העלאת חוק ממדים ללימודים בקריאה ראשונה במליאה כבר מחר.

יצוין כי כיום, מקבלים לוחמים ואוכלוסיות נוספות מימון של 75% משכר הלימוד של התואר הראשון. במסגרת החוק צפוי לעלות המימון של שכר הלימוד ללוחמים ל- 100% מעלות התואר.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ אמר: "כפי שהתחייבנו כבר בהסכמים הקואליציוניים אנחנו מביאים את חוק ממדים ללימודים לכנסת ונגדיל את מימון שכר הלימוד ללוחמים ולאוכלוסיות נוספות ל100% מימון. אני מודה לשר גלנט על ההירתמות. זו המחויבות שלנו ואני שמח על הזכות לקדם את החוק הצודק הזה ולחזק את ההוקרה בלוחמי צה״ל במיוחד בעת הזאת".

שר הביטחון, יואב גלנט אמר: "מברך על המהלך החשוב לתקצוב מלא של תוכנית "ממדים ללימודים", שתאושר מחר בכנסת. זוהי דרכנו להביע תודה והערכה למי שפועלים לביצור ביטחונה והגנתה של מדינת ישראל ונכונים לסכן את חייהם לטובת ייעוד זה. בימים אלו במיוחד, בהם עשרות אלפי סטודנטים מגויסים למאמץ המלחמתי, רבים מהם בשדה הקרב בתוך רצועת עזה, בגבול הצפון וברחבי יהודה ושומרון, אנחנו מבטיחים את עתידם של הלוחמים הסדירים ומעניקים להם כלי חשוב מאין כמוהו להצלחה בחיים".

יואב גלנט בצלאל סמוטריץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד