כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
"הלחץ על חמאס עולה"

הרמטכ"ל: "נלחמנו חזק ויסודי בצפון הרצועה, ונעשה את זה עכשיו בדרומה"

הרמטכ"ל סייר באוגדת עזה ושוחח עם אנשי מילואים: "היום, הרגנו מפקדי גדודים, מ"פים, הרבה פעילים" | השר גלנט נפגש עם חטופים ששוחררו ואמר: "הלחץ על החמאס עולה וכך גם הסיכוי להשיב חטופים נוספים". לדבריו, "בכל הפעילות הצבאית, שיקולי החטופים נלקחים בחשבון"

הרמטכ"ל: "נלחמנו חזק ויסודי בצפון הרצועה, ונעשה את זה עכשיו בדרומה"
הרמטכ"ל באוגדת עזה צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל רב אלוף הרצי הלוי סייר היום (ראשון) באוגדת עזה וקיים שיח עם אנשי המילואים בגזרה.

הרמטכ"ל אמר ללוחמים: "אנחנו מסתכלים על ההפוגה הזו, עד אליה בצפון הרצועה פירקנו שתי חטיבות של חמאס, עוד לא לגמרי, 162 עדיין עובדת בפנים להעמיק את ההישג ולפגוע בעוד גדודים. אתמול, היום, הרגנו מפקדי גדודים, מ"פים, הרבה פעילים, ואתמול בבוקר התחלנו את אותו מהלך בדרום הרצועה, הוא יהיה עם עוצמה לא פחותה מזה, הוא יהיה עם תוצאות לא פחותות מזה, והמפקדים בחמאס ייפגשו בכל מקום את צה"ל בצורה מאוד מאוד חזקה. אני יודע שחלק מזה זה היכולות, וחלק מאוד גדול מזה זה רוח הלחימה שאתם מביאים וגם הניסיון שאתם מביאים כאנשי מילואים".

הרמטכ\"ל הרצי הלוי באוגדת עזה // דובר צה\"ל

לדבריו, "יש לנו את היכולות לעשות את זה בצורה היסודית ביותר, וכמו שעשינו את זה חזק ויסודי בצפון הרצועה, אנחנו גם עושים את זה עכשיו בדרום הרצועה ואנחנו גם ממשיכים להעמיק את ההישג בצפון הרצועה".

גלנט: "בכל הפעילות הצבאית, שיקולי החטופים נלקחים בחשבון"

בתוך כך, שר הביטחון יואב גלנט, נפגש הערב עם קבוצת משפחות חטופים. שר הביטחון הקשיב לדברי המשפחות והשיב לשאלותיהם. השר גלנט הדגיש את מחויבותו להשבת החטופים, ופרט בפני בני המשפחות כיצד החמאס הפר את המתווה שסוכם להשבת כל הנשים והילדים.

בין המשתתפים במפגש, הייתה ילנה טרופנוב מניר עוז, ששוחררה משבי חמאס ביום רביעי שעבר, ובנה סשה עדיין מוחזק בעזה. שר הביטחון אמר לבני המשפחות: "בחודשיים האחרונים אני עוסק רק בהשגת מטרות המלחמה, ובראשן: פירוק יכולותיו הצבאיות והשלטוניות של החמאס והשבת החטופים. בין שתי המטרות יש קשר הדוק. כל יום הוא חשוב עבורנו, ולכן כאשר הפעילות הצבאית מתקדמת - הלחץ על החמאס עולה וכך גם הסיכוי להשיב חטופים נוספים".

לדבריו, "אם היינו מסכימים לדון על קבוצות חטופים נוספות לפני שהחמאס השלים את התחייבותו להשבת כל הנשים והילדים, המשמעות הייתה ויתור על אלו שטרם חזרו. השבת האש תביא להתקדמות נוספת של השבת חטופים, בשם כל מערכת הביטחון אני אומר לכם שאנחנו עושים כל מה שיכולים במחויבות מלאה".

""בכל הפעילות הצבאית, שיקולי החטופים נלקחים בחשבון. אנחנו עובדים בכל הדרכים, החשאיות והגלויות, כדי לשחרר את החטופים. רק אם נמשיך להילחם במלוא העוצמה - יפתחו בפנינו אפשרויות נוספות". כך שר הביטחון.

הרצי הלוי הרמטכ"ל מלחמת חרבות ברזל עזה חמאס יואב גלנט חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד