כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
התנאים הקשים בשבי

דודתה של החטופה: "וטרינר ניתח לה את היד"

מייה שם בת ה-21 זכתה להשתחרר אמש משבי החמאס אחרי 21 ימים כשידה פצועה באופן חמור. דודתה סיפרה כי מייה תיארה שווטרינר ניתח את ידה ולא דאגו לה אחר כך לפיזיותרפיה

דודתה של החטופה: "וטרינר ניתח לה את היד"
מייה שם (באמצע) עם אמה ואחיה צילום: דובר צה"ל

מייה שם בת ה-21, תושבת שהם, שוחררה אמש (חמישי) משבי חמאס אחרי 55 ימים כשידה פצועה מאז נחטפה. דודתה ויויאן הדר, סיפרה בהצהרה לכלי התקשורת מחוץ לבית החולים שיבא בתל השומר: "מייה עברה טראומה, היא רזה וחלשה. עשו לה ניתוח דרך וטרינר שניתח לה את היד. היא לא עברה פיזיותרפיה, היד שלה מאוד צהובה, היא עשתה לעצמה מין עיסויים ביד כי היא ידעה שצריך".

"היא אמרה להם שהיא לא חיילת, וסיפרה להם שיש לה אזרחות צרפתית", הוסיפה הדודה ויויאן. "היד שלה מאוד כאובה, היא עשתה לעצמה מין כאלה עיסויים ביד. אני לא יודעת בדיוק מה המצב של היד, בטוחה שהמצב נורא. אנחנו רק באנו וחיבקנו אותה ואמרנו לה שאנחנו כאן בשבילה. היא רוצה לראות כמה שיותר בני משפחה. היא רוצה שכמה שיותר יבואו לחבק אותה, לבקר אותה. תעבור עלינו תקופה לא קלה, זה לא פשוט מה שהיא עברה. אנחנו מסתכלים קדימה".

מייה שם נחטפה מהמסיבה ברעים כשידה פצועה. בסרטון תעמולה שפרסם חמאס כמה ימים לאחר החטיפה, קיבלה משפחתה אות חיים ממנה לאחר שלא ידעה על גורלה. בתיעוד נחשפה המשפחה לפציעתה החמורה ביד ימין והיא נראתה מטופלת. מייה אמרה אז בסרטון את שמה ומקום מגוריה והוסיפה כי עברה ניתוח בידה ומצבה טוב. "אני רק מבקשת שיחזירו אותי מהר למשפחה, להורים שלי, לאחים שלי", אמרה אז בסרטון שפרסם חמאס. "בבקשה תוציאו אותנו מפה כמה שיותר מהר. בבקשה".

אמש זה קרה אחרי 55 ימים מייה שם התאחדה שוב עם משפחתה תחילה בבסיס חצרים בבאר שבע ומשם הוטסה במסוק לשיבא תל השומר. 

חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד