כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
חבר מועצת השורא

בכיר רע"מ: "חמאס הוא רעיון - ויהיה מי שיישא אותו קדימה"

איבראהים צרצור, שהיה בעברו יו"ר רע"מ וחבר מועצת השורא, כתב מאמר מסית נגד ישראל וטען כי היא לא תוכל לנצח את חמאס משום שמדובר ב"רעיון" שכל הפלסטינים קשורים אליו

בכיר רע"מ: "חמאס הוא רעיון - ויהיה מי שיישא אותו קדימה"

איבראהים צרצור, יו"ר מפלגת רע"מ לשעבר ואחד מנציגי מועצת השורא של התנועה האסלאמית הפלג הדרומי, כתב בעיתון "אל מסאר" מאמר מסית נגד ישראל ו"הציונות הפשיסטית", כך דווח ב"עכשיו 14".

צרצור כתב: "אירועי ה-7.10 גרמו להרבה פרשנים ישראלים להודות באמת שיהודים רבים שכחו בגלל תהליך שטיפת המוח שנוהגת הציונות הפשיסטית נגד היהודים, והורסת את חייהם. האמת היא שהיהודים לא חיו את תור הזהב אלא רק עם מוסלמים ותחת המדינה האסלאמית לאורך תקופה של 1,400 שנה, בעוד אירופה שחטה אותם במשך אלפי שנים".

עוד הוסיף: "היהודים לא מצאו מקלט בטוח מדיכוי אירופה אלא במדינות מוסלמיות. הציונות השחיתה הכל, והיהודים שכחו את ההיסטוריה האמיתית שלהם".

צרצור טען כי המשך המלחמה יוביל לסופה של ישראל: "ההתעקשות על המשך הכיבוש על כל האכזריות, וההסתערות על זכויות האדם הבסיסיות ביותר של הפלסטינים והערבים, הפרה של כל החלטות הלגיטימציה הבינלאומית, קריאת תיגר על הרצון הבינלאומי והתקפה על ערכי הדת ומנהגים ומסורות אנושיות, יביאו אותה בהכרח לעידנים אחרים של סכסוך עקוב מדם שיגבה עלויות כבדות מכל הצדדים לסכסוך ויחיש את סופה בפועל של מדינת ישראל".

צרצור טען כי הוא החמאס הוא "רעיון" אותו תמיד יהיה מי שימשיך: באם תמשיך ישראל בכיבוש פלסטין כאדמה, גם אם רצועת עזה תושמד מעל ראשי אנשיה, והיא עשתה זאת בהצטיינות לנגד עיניו ועיני העולם, כולל העולם הערבי והאסלאמי, לעולם היא לא תצליח להרוג את רצון ההתנגדות של העם הפלסטיני ואת התעקשותו לחלץ את זכויותיו הלגיטימיות בכל דרך שהיא".

ארגון "עד כאן" הגיב לדברים: "פעם נוספת שאיברהים צרצור ממשיך בדברי הבלע שלו נגד מדינת ישראל. אמירות מקוממות אלו בזמן מלחמה ועוד ממי שהיה חבר כנסת, מצטרפות לקריאתו בשנת 2022 לג'יהאד כדי לשחרר את ירושלים. מדובר בתומך טרור סדרתי שחייב לשבת בכלא בהקדם".

חמאס הסתה הסתה לטרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד