ג' תמוז התשפ"ד
09.07.2024
בזמן הפסקת האש

המשימה המקוממת שהוטלה על חיילי צה"ל בעזה

הפסקת האש נמשכת וחלק מהכוחות די משתעממים כנראה בתוך עזה. לפי דיווח היום, חיילים הונחו לכסות בצבע את כתובות הגרפיטי שריססו חיילים על מבנים בעזה | השר בן גביר ויו"ר ועדת חו"ב זועמים ותוקפים

המשימה המקוממת שהוטלה על חיילי צה"ל בעזה
מלחמת חרבות ברזל צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לוחמי צה"ל בעזה קיבלו בימים האחרונים של הפסקת האש, משימה חדשה והיא לכסות בצבע את מאות כתובות הגרפיטי שריססו החיילים על מבנים פלסטינים ברצועה עם מסרים שונים כמו חזרה לגוש קטי, כהנא צדק, מגן דוד ועוד. כך דיווח הכתב הצבאי יואב זיתון מ-ynet.

יו"ר ועדת חוץ וביטחון ח"כ יואל אדלשטיין הגיב ואמר: "אני רואה את ההוראה הזו בחומרה רבה. לא אתן שחיילי צה"ל יסכנו את חייהם בשטח אויב לחינם. אבדוק את הנושא יחד עם שר הביטחון ואפעל לעצירת הפארסה הזו. חיילי צה"ל צריכים להתרכז אך ורק בלחימה ובהגנה על עצמם".

השר לביטחון פנים איתמר בן גביר הגיב ואמר: "החלטה הזויה ומקוממת. אם החיילים שלנו כרגע לא נלחמים, הם לא צריכים לשמש כפועלי ניקיון של העזתים".

יצוין שגם אנשי תקשורת גינו את המשימה החדשה. כך למשל אשת התקשורת סיון כהן כתבה: "לשלוח את חיילנו גיבורנו בעת הזאת למחוק גרפיטי ולעשות שפכטל צבע, זה ביזיון, טמטום וגם בושה. מישהו התחלק על השכל".

עזה חיילים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד