ג' תמוז התשפ"ד
09.07.2024
תקף את המדינות הערביות

השגריר הציג באו"ם את תמונתו של המופתי עם היטלר

היום בכ"ט בנובמבר - מועצת הביטחון התכנסה לדיון רם דרג מיוחד, בהשתתפות המזכ"ל ושרי חוץ כדי לדון במלחמה בעזה, השגריר ארדן תקף את שרי החוץ ממדינות ערב שהגיעו לדיון: "אתם מסייעים לארגון טרור. לאחר החלטת כ"ט בנובמבר מדינות ערב והפלשתינים ניסו להשמיד את מדינת ישראל. הם לא הצליחו אז ולא יצליחו גם כיום"

השגריר הציג באו"ם את תמונתו של המופתי עם היטלר
השגריר מציג את תמונתו של המופתי עם היטלר צילום: שגרירות ישראל באו"ם

שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן, נאם היום בדיון מיוחד של מועצת הביטחון בו השתתפו מזכ"ל האו"ם, ושרי חוץ של סין, ברזיל ומספר מדינות ערביות בנושא המלחמה בעזה.

השגריר ארדן אמר בנאומו: "ב-29 לנובמבר 1947 הצביע האו"ם בעד תכנית החלוקה והקמת מדינה יהודית. בשעה שישראל קיבלה את ההחלטה בשמחה, מדינות ערב דחו אותה ופתחו במלחמה כדי להשמיד את ישראל. בדיוק 76 שנים אחרי, ההיסטוריה חוזרת על עצמה. לא הצלחתם אז וזה לא יקרה גם כיום".

השגריר תקף את שרי החוץ מהמדינות הערביות שהגיעו להשתתף בדיון: "שרי החוץ של כמה מדינות מוסלמיות הגיעו לכאן היום כדי לתמוך בארגון טרור שרוצה להשמיד את מדינת ישראל".

השגריר ארדן: "השנאה העמוקה לישראל ולעם היהודי החלה עוד לפני הקמתה של המדינה היהודית והיא נובעת מאידיאולוגיה רצחנית שמניעה היום את חמאס. זה לא עניין פוליטי או סכסוך על קרקע, מדובר באידיאולוגיה להשמדת ישראל ולרצח יהודים".

השגריר ארדן הציג את תמונתם של חאג' אמין אל-חוסייני, המופתי הגדול של ירושלים לצד היטלר ואמר: "המופתי הקדיש את חייו כדי להבטיח שלא תהיה נוכחות יהודית בישראל או במדינות ערב. שנאתו התפשטה וחסידיו הובילו מעשי טבח בישראל ובארצות ערב. הוא השפיע על גירוש היהודים ממדינות ערב ומאיראן. בעבר חיו יותר ממיליון יהודים במדינות ערב, היום ישנם רק כמה אלפים. לאן נעלמו כל היהודים מארצות ערב?! יהודי לבנון, סוריה, תימן, עיראק ואיראן, הם גורשו, אז תפסיקו עם הצביעות כאן".

השגריר הבהיר: "המופתי הפלסטיני אינו שונה מיחיא סינוואר או מאיסמעיל הינייה. הוא לא שונה מחסן נסראללה, החות'ים או האייתוללות באיראן. הם כולם מונעים על ידי אותה מטרה של השמדת ישראל ורצח המוני של יהודים. חמאס כבר הבהיר שאם תהיה לו ההזדמנות הוא היה מבצע את זוועות ה-7 באוקטובר שוב. הגיע הזמן שמועצת הביטחון תעסוק באיום הזה, לפני שתתבצע זוועה נוספת".

השגריר תקף את חברות המועצה: "איך אתם יכולים לקרוא מצד אחד להפסקת אש ובמקביל לקרוא להגיע לפיתרון? כל מי שקורא להפסקת אש תומך למעשה בהמשך שלטון החמאס בעזה. ועם חמאס הרי לא יכול להיות שום הסכם או שלום. אז לקרוא להפסקת אש וגם לשלום זה פרדוקס".

פלסטינים חמאס היטלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד