ג' תמוז התשפ"ד
09.07.2024
אביו נרצח על ידי חמאס

חבריו של החטוף קוראים לענקיות הטכנולוגיה לחדול משתיקתם

חבריו של החטוף סשה טרופנוב למנכ"ל אמזון וחברות הייטק בכנס בוגאס: "חדלו משתיקתכם, קראו לשחרור אלכס ושאר החטופים המוחזקים כעת בעזה. אל תפקירו אותם מאחור"

חבריו של החטוף קוראים לענקיות הטכנולוגיה לחדול משתיקתם
תמונתו של סשה טרופנוב על שלטי חוצות צילום: מטה משפחות החטופים

השבוע היה אמור להשתתף סשה טרופנוב (מהנדס במקצועו) בועידת הטכנולוגיה AWS בלאס וגאס מטעם מקום עבודתו. לאחר 53 ימים שהוא בשבי חמאס, חבריו החליטו להשתלט על רחוב הסטריפ המפורסם בלאס וגאס במשאיות ושלטי חוצות אשר קוראות לענקיות הטכנולוגיה לחדול משתיקתם ולהציג עמדה ברורה בדרישה להשבתו של סשה ושאר החטופים המוחזקים כעת בשבי חמאס.

תמונתו של סשה טרופנוב על שלטי חוצות
חבריו של סשה טרופנוב כבשו השבוע את רחוב הסטריפ המפורסם בלאס וגאס עם משאיות ושלטי חוצות ויצאו בקריאה ברורה לחברות הטכנולוגיה המובילות: חדלו משתיקתם, הציגו עמדה ברורה הדורשת את השבתו של סשה ושאר החטופים המוחזקים כעת בשבי חמאס.

תמונתו של סשה טרופנוב על משאיות
השבוע היה אמור להשתתף סשה טרופנוב (מהנדס במקצועו) בועידת הטכנולוגיה AWS בלאס וגאס מטעם מקום עבודתו. הוא נחטף ב-7 לאוקטובר על ידי ארגון חמאס לעזה. סשה (29) ובת זוגו ספיר כהן (27) הגיעו בסוף השבוע של ה-7 באוקטובר לבקר את הוריו וכך נחת האסון על משפחת טרופנוב כולה - בני הזוג, האם לנה והסבתא אירנה נחטפו לרצועת עזה, אביו ויטלי נרצח על ידי מחבלי חמאס.

בהיעדר קרובי משפחה נוספים המתגוררים בישראל, חבריו של סשה מנהלים בשבועות האחרונים, יחד עם מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים, קמפיין להחזרת סשה ומשפחתו משבי חמאס בעזה.

חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד