כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
"להוציא להורג"

בנו של בכיר חמאס מציע לישראל איך להתקדם

מסעב חסן יוסף, מי שמכונה 'הנסיך הירוק', קורא בסרטון חדש לישראל להגביר את הלחץ על חמאס אם יסרב לשחרר את שאר החטופים שבהם הוא מחזיק. להוציא להורג רוצחי המונים של חמאס שכלואים בישראל כולל את אביו

בנו של בכיר חמאס מציע לישראל איך להתקדם
מסעב חסן יוסף צילום: צילום מסך

מסעב חסן יוסף, בנו של השייח' חסן יוסף ח'ליל, ממנהיגי תנועת חמאס ביהודה ושומרון, שלימים היה גם סוכן שב"כ ומכונה "הנסיך הירוק", מפרסם וידאו באורך למעלה מעשר דקות שבו הוא מייעץ לישראל כיצד לנהוג בשלב הבא מול חמאס.‏

לדבריו, "לאחר השחרור המוצלח של קבוצת החטופים הפגיעים ביותר, כלומר הנשים, הילדים והגברים המבוגרים, ישראל חייבת לתת לחמאס מסגרת זמן לשחרר את החטופים הנותרים. אם הם מסרבים, ישראל חייבת להוציא להורג רוצחי המונים של חמאס בבתי הכלא הישראליים. אין יוצא מן הכלל, שייח חסן יוסף כלול" כך אומר מסעב, כלומר גם אביו הוא בן מוות בעיניו.

‏מסעב חסן יוסף קורא להוציא להורג אסירי חמאס

בימי הלחימה חסן יוסף הבן - פעיל מאוד ברשתות החברתיות נגד חמאס ופשעיו. שעות קודם לסרטון כתב: "התיווך בשחרור בני הערובה לא אומר שקטאר שילמה את חוב הדם שלה עדיין. במוקדם או במאוחר המשא ומתן יגיע למבוי סתום. התנקשות במנהיגי חמאס על אדמת קטאר תהיה תגובה נאותה למשחק המלוכלך שלהם".

בעבר הוא סייע לשב"כ בסיכול פיגועי התאבדות רבים נגד ישראל לאחר שנכלא וראה כיצד מחבלי חמאס מענים כאלה שנחשדו בשיתוף פעולה עם ישראל הוא שינה את תפיסתו והפך לתומך ישראל. כיום הוא מתגורר בארצות הברית, שם קיבל מקלט מדיני בשנת 2010. כאמור בימים האלה הוא אחד מאנשי ההסברה הטובים של ישראל. את סיפור חייו המרתק והבלתי ייאמן הוא מגולל בספר 'בן החמאס'.

חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד