כ' סיון התשפ"ד
26.06.2024
בדיקה חשובה

יבואנית פורד מזמינה את בעלי רכב השטח "הקשוח" לתיקון

עשרות בעלים של רכב השטח הקשוח של פורד- ה"ברונקו" ידרשו להגיע למוסכי היבואנית לתיקון. משך התיקון הוא כ-3 שעות 

יבואנית פורד מזמינה את בעלי רכב השטח "הקשוח" לתיקון
ריקול ישראלי לבעלי פורד ברונקו בשל חשש מכשל במצלמת החניה צילום: פורד

גם רכבי השטח הקשוחים והיקרים ביותר צריכים להגיע מעת לעת למוסך: דלק מוטורס יבואנית פורד מודיעה כי עשרות בעלים של רכב השטח הקשוח של פורד- ה"ברונקו" ידרשו להגיע למוסכי היבואנית לתיקון מאוד מיוחד: במסגרת התיקון תטופל בעיה במצלמה האחורית של הרכב שעלולה לא לפעול כראוי, מה שעלול בתורו לגרום חלילה לתאונה.

במקרה של רכבים כמו הפורד ברונקו, שנועד לעבודת שטח קשוחה, למצלמת הנסיעה לאחור יש תפקיד חשוב: כאשר רכב עם גלגלים כה גדולים ושדה ראיה מוגבל מאחור נוסע רוורס, הוא עלול חלילה לדרוס פעוטות או כל אדם אחר שנמצא מאחורי הברונקו ואינו נמצא בטווח הראיה של הנהג, מה שמסביר את הדחיפות והנחיצות של ביצוע הריקול.

לפי הודעת דלק מוטורס יבואנית פורד: "דלק מוטורס, יבואנית רכבי פורד, מודיעה על קריאה חוזרת (RECALL) ל- 87 רכבי פורד המפורטים לעיל. הקריאה החוזרת נועדה למנוע אפשרות לכשל בתצוגת מצלמה אחורית, במסגרתה תוחלף המצלמה האחורית בהתאם להוראות היצרן".

עוד מודיעה יבואנית פורד כי משך התיקון הוא כ-3 שעות' אך החלקים שנדרשים לריקול אינם נמצאים בהכרח בישראל ולכן הודעה כתובה תשלח בדואר ישראל עם הגעת החלפים המשופרים לכל בעלי הרכבים הרלוונטיים.

 

ריקול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד