י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
השר טס לקטאר

תאילנד ניהלה קמפיין משלה כדי להחזיר את אזרחיה שנחטפו

הפיגוע ב-7 באוקטובר פגע בתאילנד מאד, המדינה היא המקור הגדול ביותר לעבודה חקלאית זרה בישראל: למעלה מ-30,000 בני אדם מאזורים כפריים עניים עבדו בישראל לפני הפיגוע. עד עתה שוחררו 16 עובדים זרים תאילנדים

תאילנד ניהלה קמפיין משלה כדי להחזיר את אזרחיה שנחטפו
אחד החטופים התאילנדים עם שר החוץ צילום: משרד החוץ

הפיגוע ב-7 באוקטובר ברצועת עזה פגע קשות והדהים את תאילנד. המדינה היא המקור הגדול ביותר לעבודה חקלאית זרה בישראל.. למעלה מ-30,000 בני אדם מאזורים כפריים עניים עבדו במגזר החקלאי בישראל לפני הפיגוע.

תאילנד ניהלה קמפיין דיפלומטי משלה כדי להחזיר את אזרחיה. לאחר ששר החוץ התאילנדי נסע לדוחא, קטאר, ב-31 באוקטובר, קטאר החלה לפעול לשחרור שבויים תאילנדים בערוץ תיווך נפרד עם חמאס, כך לפי שני גורמים שעודכנו על השיחות ושוחחו עם ה'ניו יורק טיימס'. פקידים מצריים, שנפגשו עם גורמים תאילנדים, סייעו אף הם במשא ומתן, עד עתה שוחררו 16 עובדים זרים תאילנדים.

"אני כל כך שמחה, כל כך מאושרת, ששום מילים לא יכולות להסביר," אמרה גב' ווטסנה, אמו של אנוצ'ה אנגקו, אחד המשוחררים, "אמרו לי שהבן שלי עכשיו תחת טיפול של צוות רפואי בבית חולים לבדיקת בריאות, אני מקווה שהוא בסדר ובטוח". אנוצ'ה היה בין ארבעה בני ערובה תאילנדים ששוחררו הלילה על ידי חמאס.

משרד החוץ התאילנדי הודיע היום כי 18 אזרחים תאילנדים עדיין מוחזקים כבני ערובה.

 

 

תאילנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}