ד' תשרי התשפ"ה
06.10.2024
אויב ‏אכזר משתמש באזרחים כמגן אנושי

הרמטכ"ל באיגרת לחיילים: "נלחמים עד לפירוק חמאס"

הרמטכ"ל באיגרת לחיילי צה"ל ומפקדיו: "הצלחנו ליצור תנאים למתווה המדיני לשחרור ראשון של ילדים ואימהות. עם השלמת המהלך נשוב להילחם במלוא הנחישות, להמשך שחרור החטופים ועד לפירוקו של חמאס"

הרמטכ"ל באיגרת לחיילים: "נלחמים עד לפירוק חמאס"
הרמטכ"ל בעזה צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל הרצי הלוי פרסם איגרת לחיילי צה"ל ומפקדיו ואמר כי הלחימה תמשיך עד לפירוק חמאס.

באיגרת נכתב: "‏בשבועות של לחימה עיקשת ותמרון קרקעי עצים הגענו להישגים מבצעיים רבים. פגענו ‏בבכירי חמאס ובפעיליו, חשפנו מפקדות אויב, איתרנו מנהרות ותשתיות טרור והשמדנו אותו. ‏זוהי תוצאתה של פעולה מבצעית איכותית ומדויקת של כוחות היבשה, האוויר והים, בשילוב ‏אש ומודיעין ובתמיכת הלוגיסטיקה והתקשוב. אני גאה בכם על הישגים אלו. פגשתי רבים מכם בתום שעות ארוכות של לחימה בעל-קרקע ובתת-הקרקע, מול אתגרים ‏מורכבים. בכל מפגש ראיתי בעיניכם את גודל השעה, את רוח הלחימה ואת הנחישות להשיג ‏את כל מטרות המלחמה. שמעתי אתכם אומרים לי: "אנחנו רוצים להילחם עד שנשיב את ‏החטופים" כך אנו עושים".

‏עוד נכתב: "צה"ל ולוחמיו נלחמים בעוז, נוטלים סיכונים ושומרים על חיי אנשינו ועל ערכי צה"ל, מול אויב ‏אכזר המשתמש באזרחים כמגן אנושי. הצלחנו ליצור תנאים למתווה המדיני לשחרור ראשון ‏של ילדים ואימהות במהלך ההפוגה. עם השלמת המהלך נשוב להילחם במלוא הנחישות, להמשך שחרור החטופים ועד לפירוקו של חמאס. ‏כוחות צה"ל נותרו ערוכים בשטח הרצועה בהתאם לשיקולים המבצעיים. בימים אלה נתמקד ‏בהגנה, בלמידה, בהעלאת הכשירות ובהכנת התכניות להמשך. נעשה זאת תוך שמירה על ‏עירנות גבוהה, על משמעת ועל דריכות מבצעית להבטחת שלום כוחותינו. אנו נחושים ונכונים ‏להמשיך בלחימה ככל שיידרש".

‏לסיום כתב: "בדרך להישגים איבדנו לוחמים ומפקדים שלחמו לצידנו בגבורה ובעוז הרוח. אנו ממשיכים את דרכם, מחויבים להם כפי שהיו מחויבים לנו ומבטיחים כי קורבנם לא יהיה לשווא. נישא יחד ‏גם תפילה לרפואת כל חברינו הפצועים. לא נחדל עד שנשיב את השקט ואת ‏הביטחון למדינת ישראל".

הרצי הלוי הרמטכ"ל חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}