ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
דברים קשים

פולארד: "היה צריך להשתיק את משפחות החטופים"

המרגל הישראלי המשוחרר יהונתן פולארד יצא נגד העסקה עם החמאס לשחרור החטופים, ואמר כי "היה צריך להגיד לכל משפחות החטופים 'סתמו את פיותיכם או שאנחנו נסתום לכם אותם'"

פולארד: "היה צריך להשתיק את משפחות החטופים"
יונתן פולארד צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

המרגל היהודי יהונתן פולארד יוצא בחריפות נגד העסקה עם החמאס לשחרור החטופים, וטען בדברים שפורסמו ב"עכשיו 14" כי יש להשתיק את משפחות החטופים הקוראות להסכם - ואף לכלוא נציגים שלהן במידת הצורך.

בהקלטה אומר פולארד: "כשאנחנו הכרזנו מלחמה, הדבר הראשון שהממשלה הייתה צריכה לעשות היה להכריז על מצב חירום רב-מימדי ולהגיד לכל משפחות החטופים 'סתמו את פיותיכם או שאנחנו נסתום לכם אותו. אתם לא תתערבו לנו בניהול המלחמה הזו, אתם לא תשומשו על ידי הקהילה הבינלאומית או על ידי השמאלנים שלנו שניהלו את עסקת שליט כנשק נגדנו'".

"אם זה אומר שצריך להשתיק או לכלוא נציגים מסוימים ממשפחות החטופים אז זה מה שצריך לעשות, כי אנחנו במצב מלחמה", הוסיף. יחד עם זאת יצא בחריפות נגד תליית הכרזות עם תמונות החטופים: "למה? כי כל אחד מהם היה חץ רעל ביכולת שלנו להילחם באופן מוחלט נגד האויבים שלנו".

פולארד ישב בכלא האמריקני על כך שריגל לטובת ישראל, במסגרת עיסוקו בתפקיד מודיעיני בסוכנות ה-CIA. במהלך פעילותו העביר פולארד למפעיליו ב’לשכה לקשרי מדע’ של משרד הביטחון מאות אלפי מסמכים ששימשו את ישראל בהגנה מפני נשק להשמדה המונית שהיה בידי מדינות ערב ולתקיפת בסיסי אש”ף.

חטופים מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 50 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד