כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
לאחר 47 יום

סוף מר: הנעדרת שני גבאי הוכרזה כהרוגה

אותרה גופתה של שני גבאי בת 26 מיקנעם. גבאי, תושבת יקנעם, היתה בטבח הרצחני ב-7 באוקטובר ומאז נחשבה לנעדרת. היום משפחתה קיבלה את הבשורה הקשה על מותה. ראש עיריית יקנעם סימון אלפסי ספד לה: "כולנו בוכים ומסרבים להאמין"

סוף מר: הנעדרת שני גבאי הוכרזה כהרוגה
שטח המסיבה לאחר הטבח צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90

משפחתה של שני גבאי, שנחשבה לנעדרת מאז הטבח הרצחני ב-7 באוקטובר, קיבלה היום הודעה על מותה. גבאי הי"ד, היתה במסיבה ברעים ומאז נחשבה לנעדרת. בני משפחה וחברים דיווחו כי הקשר האחרון איתה היה בבוקר הטבח, היא הספיקה לספר למשפחתה בטלפון שהיא נורתה ברגלה ושהיא עם חוסם עורקים ומאז נותק עמה הקשר.

ראש עירית יקנעם סימון אלפסי פרסם על כך בחשבון הפייסבוק שלו וספד לה: "שני שלנו איננה, הלב שלנו נשבר לרסיסים, כולנו בוכים ומסרבים להאמין, כמה חיכינו לסוף אחר. 47 ימים של תקווה הגיעו לסיומן עם קבלת ההודעה המרה הבוקר על הירצחה של שני הי"ד בשבת השחורה. לבי עם ההורים היקרים יעקב ומיכל, האח אביאל והאחות ניצן ששבעה שבועות הפכו כל אבן והגיעו לכל מקום בארץ ובעולם כדי למצוא את שני, נלחמו, וזעקו להחזירה הביתה".

עוד כתב: "שני האהובה, רק בת 26, צעירה, איכותית ומוכשרת, ילדה, אחות וחברה למופת. יקנעם איבדה פרח בשיא פריחתו. כולנו מחבקים את המשפחה ועומדים לצידם. יהא זכרה ברוך ותהא נשמתה צרורה בצרור החיים, אמן".

ממטה משפחות החטופים נמסר: "אנו משתתפים בצערה הכבד של משפחת גבאי על הירצחה של שני גבאי, תושבת יוקנעם, שהוגדרה נעדרת מאז ה-7/10 מהמסיבה ברעים. לבקשת המשפחה, התקשורת מתבקשת לכבד את פרטיות המשפחה".

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד