כ"ג סיון התשפ"ד
29.06.2024
עומדים לצד ישראל

מאמר מערכת: מדוע תקשורת המיינסטרים עדיין מסקרת את שיפא כ"בית חולים"

ה'ניו יורק פוסט' במאמר מערכת תוקף את תקשורת המיינסטרים. העיתון תוהה "מה עוד צריך לקרות שהמערב יבין שבית החולים שיפא היה למעשה מתקן של חמאס?"  

מאמר מערכת: מדוע תקשורת המיינסטרים עדיין מסקרת את שיפא כ"בית חולים"
מחבלים חמושים בשיפא צילום: דובר צה"ל

"מה יידרש כדי שהתקשורת המערבית תודה שבית החולים שיפא היה למעשה מתקן של חמאס?" כך תוהה העיתון האמריקאי ה'ניו יורק פוסט'.

"יש לנו כבר סרטון שמראה בני ערובה שנלקחו על ידי חמאס במהלך מעשי הזוועה שלו ב-7 באוקטובר כשהם מובלים לבית החולים. סרטון המראה קטע של 55 מטר של מנהרה מתחת לבית החולים, מצויד בדלת חסינת פצצה וחור ירי ממש ליד סככה מלאה בנשק קטלני" נכתב במאמר מערכת של העיתון הרביעי בגודלו בארה"ב.

תיעוד מתוך המנהרה שנחשפה בשיפא
עוד נכתב במאמר: "יש עדות ידועה של עדי ראייה, בדו"ח משנת 2015 של ארגון אמנסטי אינטרנשיונל (שלא אוהד את המדינה היהודית), שבה קורבנות פלסטינים של חמאס אומרים במפורש שארגון הטרור השתמש בבית החולים לעינויים, חקירה ומעצר".

העדות הזו אושרה בראיון שנערך לאחרונה עם רופא בבריטניה, שאמר: "כאשר התבקשתי לעבוד שם לראשונה, אמרו לי שיש חלק מבית החולים שאסור לי להתקרב אליו, ואם אעשה זאת, אהיה בסכנת ירי".

חטופים מובאים לבית החולים
העיתון תוקף את ה"ניו יורק טיימס", "הגרדיאן" ועיתונים נוספים שחוזרים שוב ושוב על המשפטים שמטילים פקפוק בגרסת ישראל: "ישראל טוענת. ישראל אומרת. ישראל מאשימה".

"אנחנו לא זוכרים את הספקנות הכבדה הזו כאשר חמאס אמר לאחר מתקפת רקטות של הג'יהאד האיסלאמי על בית החולים אל-אהלי בעזה כי ישראל עשתה זאת" נכתב במאמר.

תיעוד נוסף של חטופים בבית החולים
המאמר ממשיך לתקוף את התקשורת המערבית: "אפשר לחשוב, בהתחשב בכישלון האדיר והמשפיל של התקשורת בהתקפה על אל-אהלי, שכתבים ועורכים אולי סוף סוף יהיו מוכנים לתת אמון במובן מאליו" בישראל.

"כלומר, שחמאס משתמש במתקנים אזרחיים - ובאזרחים - כדי להגן על פעולותיו ולהעלות את מספר הנפגעים, זו הסיבה שישראל, לא חמאס, היא שדאגה שציוד רפואי יגיע לשיפא, שמאות חולים יקבלו אזהרה לעזוב ושתינוקות שזה עתה נולדו ופגים יועברו החוצה. זו הסיבה שישראל נקטה "הפוגות הומניטריות" קבועות במתקפת הנגד שלה בעזה".

"לא פלא שהאמון בתקשורת ירד לשפל היסטורי".

 

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד