כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
הוכה עם מגפון

המשטרה עצרה פרופסור פרו פלסטיני בגין רצח יהודי

מפגין פרו-פלסטיני נעצר בארה"ב בגין מותו של יהודי פרו ישראל. פרופסור לואי אלנג'י ממכללת מחוז ונטורה הואשם במותו של היהודי מקליפורניה

המשטרה עצרה פרופסור פרו פלסטיני בגין רצח יהודי
פול קסלר הי"ד צילום: באדיבות המצלם

המשטרה עצרה פרופסור פרו-פלסטיני בקולג' בקליפורניה ארה"ב בגין מותו של פול קסלר, יהודי שנהרג בהפגנת פרו-ישראל ופרו-פלסטינית במקביל ב-5 בנובמבר.

לואי עבדאלפתה אלנג'י, בן 50, נעצר ביום חמישי, הוא הואשם בהריגה ונכלא בכלא במחוז ונטורה, הסכום לשחרור בערבות הוא 1,000,000 דולר, כך לפי הודעה לעיתונות של מחלקת השריף ממחוז ונטורה.

"איננו מספקים מידע נוסף בשלב זה, אולם ישוחרר מידע נוסף מאוחר יותר בהמשך" נמסר מהמשטרה.

אלנג'י גרם לקסלר, מפגין פרו-ישראלי בן 69 , ליפול על ראשו שפגע בבטון, מה שגרם לדימום מוחי, שעות לאחר מכן הוא מת בבית החולים.

עדי ראיה אמרו ל'פוקס ניוז' כי המפגין הפרו-פלסטיני היכה את קסלר במגפון שלו. בנתיחה שבוצעה על ידי החוקר הרפואי של מחוז ונטורה כריסטופר יאנג התגלו חבורות בנוסף לנפיחות במוח שהרגו אותו.

אלנג'י הוא פרופסור במשרה מלאה המלמד מדעי המחשב במכללת מחוז ונטורה ונולד בכווית, כך לפי משרד התובע המחוזי של מחוז ונטורה. מצב אזרחותו אינו ברור כרגע.

הלוס אנג'לס טיימס דיווח כי קסלר נפגע בראשו לפני שנפל לאחור. בארה"ב דווח כי נתיחה גילתה שקסלר מת מפגיעת ראש ומדובר ברצח, כך לפי מחלקת השריף, שמסרה שהחוקרים לא שללו את האפשרות שהמעשה היה פשע שנאה. לא בוצעו מעצרים ופרטים על הרצח לא פורסמו, מחלקת השריף קבעה מסיבת עיתונאים ליום שלישי בבוקר שעון מקומי.

 

חמאס עזה רצח ארצות הברית מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד