כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
התיקון מבוצע ללא עלות

ריקול לחשמלית של טויוטה בישראל: מעל אלף מכוניות למוסך

בשל חשש לכשל בתקשורת בין יחידת הבקרה של לוח השעונים לבין יחידת הבקרה, יבואנית טויוטה מודיעה על ריקול לטויוטה bz4x, רכב הכביש-שטח של טויוטה

ריקול לחשמלית של טויוטה בישראל: מעל אלף מכוניות למוסך
טויוטה BZ4x - מעל 1,000 יחידות שנמכרו בישראל נקראות למוסכים צילום: טיוטה

לתשומת לב בעליה של המכונית החשמלית של טויוטה שמשווקת בישראל: יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה מודיעה על ריקול לטויוטה bz4x, רכב הכביש - שטח של טויוטה. לפי הודעת היבואנית, בריקול נכללים 1,037 רכבים שיוצרו בין נובמבר 2021 לאוגוסט 2023, כלומר חלק בלתי מבוטל מסך החשמליות מתוצרת טויוטה שעלו על כבישי ישראל.

לפי המידע שמפרסמת יבואנית טויוטה, הקריאה לתיקון הוכרזה בשל מה שמוגדר כ"חשש לכשל בתקשורת בין יחידת הבקרה של לוח השעונים לבין יחידת הבקרה DCM" – כלומר הרכב לא יודע כיצד "לדבר" עם פאנל התצוגה שמציג בפני הנהג את רוב המידע החיוני לנהיגה, כלומר המידע מלוח השעונים, הודעות החיווי השונות והתצוגה של מערכות הבטיחות. לפי הודעת היבואנית, הרכבים שנכללים בריקול נדרשים להגיע לאחד ממרכזי השירות המורשים של טויוטה כדי לבצע עדכון תוכנה ליחידת בקרת לוח השעונים. כנהוג בריקולים, התיקון מבוצע ללא כל עלות מצד הלקוח – ולפי יבואנית טויוטה משך התיקון הוא כשעה.
יוזכר כי כיום לפי חוק, לקוח שמוזמן לבצע ריקול במכונית חייב לבצעו תוך חצי שנה כדי להבטיח את בטיחות הרכב ונוסעיו. לקוחות שאינם מבצעים את הריקול אינם יכולים לעבור עם הרכב טסט ואינם יכולים להעביר עליו בעלות.

 

ריקול טיוטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד