כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
תיעוד מהטקס

תיעוד: בלב עזה מונה מג"ד חדש במקום המג"ד שנפל

תוך כדי לחימה מונה מג"ד חדש לגדוד 53 לאחר שהמג"ד הקודם נפל בקרבות מול מחבלי חמאס: "סלמאן, תמיד אמרת שנועדנו להוביל לניצחון. חתרת לזה בכל רגע, אנו מתחייבים שנמשיך להוביל את הגדוד לניצחון, ברוח הגדוד, ברוח שלך"

תיעוד: בלב עזה מונה מג"ד חדש במקום המג"ד שנפל
מינוי מפקד חדש לגדוד 53 בתוך עזה צילום: דובר צה"ל

גדוד 53 מוביל את הלחימה בעזה מול ארגון הטרור חמאס מיום שבת ה-7.10. מפקד הגדוד, סגן-אלוף סלמאן חבקה ז"ל נלחם בקרבות הקשים בעוטף עזה ובתמרון בעומק הרצועה שם נפל בהיתקלות עם מחבלי ארגון הטרור חמאס.

היום (רביעי), במהלך הלחימה ברצועת עזה, מונה מפקד חדש לגדוד 53, סא"ל רועי, אשר ימשיך את מורשתו של סא"ל סלמאן ז"ל, וימשיך להוביל את הגדוד.

מינוי מפקד חדש לגדוד 53 בתוך עזה
מפקד עוצבת ה׳ברק׳ (188), אלוף-משנה אור וולוזינסקי אמר על המינוי: "סלמאן, תמיד אמרת שנועדנו להוביל לניצחון. הגעת לבארי נלחמת והצלת נפשות רבות, אנשי הגדוד נלחמו והצילו חיים ברוח הגדוד, ברוח שלך. הייתי גאה לראות את הגדוד שלך כגדוד הראשון בחזית. גם בתמרון שהוביל לנפילתך התייצבת מלפנים כדי לסייע לכולם. רועי אתה הראוי והמתאים ביותר להיכנס לתפקיד תוך כדי הלחימה. יש לך את כל הכישורים להמשיך להוביל את הגדוד לניצחון. אני אוהב אותך ובטוח בהצלחתך".

קולות קשר בנושא מינוי המג\"ד
מפקד גדוד 53 הנכנס, סגן-אלוף רועי אמר: "סלמאן, היית לי חבר. הכנת את הגדוד בצורה מעוררת השראה. נמשיך להוביל את החטיבה והאוגדה בכל משימה בהצטיינות. תודה על האמון - אין זה מובן מאליו".

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד