כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
"שני גברים מזרח תיכוניים"

בעקבות תקיפת סטודנטים יהודים תוגברה האבטחה בקמפוס

אוהיו מגבירה את האבטחה בקמפוס של אוניברסיטת המדינה בעקבות התקפות על סטודנטים יהודים. שני אנשים הוכו בפניהם על ידי תוקפים שצעקו השמצות אנטישמיות. תומכי טרור גנבו דגלי ישראל תוך שהם צועקים 'אתם תומכים ברצח עם'

בעקבות תקיפת סטודנטים יהודים תוגברה האבטחה בקמפוס
פעילות קרקעית של כוחות צה"ל ברצועת עזה צילום: דובר צה"ל

מושל אוהיו הורה על סיורים נוספים של אנשי אכיפת החוק ברחבי קמפוס אוניברסיטת אוהיו, לאחר דיווחים על תקיפה של שני סטודנטים יהודים, ואלימות מצד סטודנטים אנטישמים תומכי חמאס שגם ניסו לגנוב דגלי ישראל מקמפוס הלל המקומי.

המתיחות המוגברת באחת האוניברסיטאות הגדולות במדינה פרצה עם מעשי הטבח ההרסניים של ארגון הטרור בישראל, שגרמו למותם של 1,200 בני אדם לאחרונה. קבוצות וארגונים יהודיים ופוליטיקאים לחצו על המוסד להשכלה גבוהה לנקוט בפעולה כוחנית יותר כדי להרתיע אנטישמיים ולהגן על סטודנטים יהודים, לאחר שיהודים אוימו או הותקפו בקמפוסים בקורנל, קולומביה ואוניברסיטת מסצ'וסטס.

התקיפה של הסטודנטים היהודים התרחשה ביום שישי בבוקר, שני אנשים שעזבו בר היו מעורבים ב"מריבה מילולית" עם "שני גברים מזרח תיכוניים" שהכו אותם בפניהם, משטרת קולומבוס אמרה כי החשודים נמלטו ברגל והקורבנות לקחו מונית לבית החולים.

מושל אוהיו, מייק דה וויין, אמר בהצהרה על התקריות שהוא הורה על סיורים נוספים של המשטרה בקמפוס. "שתי תקריות אנטישמיות התרחשו ב-24 שעות נגד סטודנטים במדינת אוהיו", אמר בהצהרה. "לא נסבול שנאה ואלימות בקמפוסים שלנו בקולג' או בכל מקום באוהיו. אלו מעשים נתעבים, וכמושל, אבטיח שהמדינה תמשיך במאמצים שלנו להגן על כל תלמידי אוהיו".

חמאס ארצות הברית אנטישמיות מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד