ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
פנו למדינות שכנות

החות'ים דורשים לתת להם לעבור כדי להילחם עם ישראל

מנהיג החות'ים בתימן הודיע כי אתמול הם ביצעו פעולה שכללה טילים וכלי טייס נגד ישראל. הוא אמר כי "ישראל לא העזה לתלות את דגל ישראל על ספינותיה בים האדום אלא בחרה להסוות אותו"

החות'ים דורשים לתת להם לעבור כדי להילחם עם ישראל
המורדים החותים צילום: צילום מסך

מנהיג החות'ים בתימן, עבד אל-מאלכ אל-חות'י הודיע כי אתמול (שני) ביצעו פעולה שכללה טילים וכלי טייס בלתי מאוישים נגד ישראל. עוד אמר מנהיג החות'ים כי "ישראל לא העזה לתלות את דגל ישראל על ספינותיה בים האדום אלא בחרה להסוות אותו" והוסיף כי זוהי עדות להשפעת החות'ים על ישראל ורצינות כוונותיהם, כך דיווח רועי קייס ב'כאן חדשות'.

בתוך כך עבד אל מלכ אל חות'י, מנהיג החות'ים בתימן רוצה שאלפי מחבליו יבואו להילחם עם ישראל: "אנו דורשים מהמדינות שעומדות ביננו לבין פלסטין הכבושה חלון יבשתי כדי שבני עמנו יוכלו להגיע באלפיהם נוכל להילחם באויב" המנהיג התימני. הוא המשיך: "הלוחמים שלנו במערך הטילים ארוכי הטווח, מערך הכטב"מים כבר החלו להשתתף במלחמה ולתקוף מטרות בדרום ישראל, כשאת האחרונה ביצעו אתמול. התקיפות בטילים ובכטב"מים ימשיכו, וכן מתקפות אחרות, כל מה שנוכל - מטרות ישראליות, גם מחוץ לישראל".

הוא הודה כי הח'ותים מחפשים לתקוף ספינות ישראליות: "בים האדום ובמיוחד במיצרי באב אל מנדב והמים הטריטוריאליים התימנים אנו מחפשים ספינות ישראליות, הם לא יכולים להניף את הדגל הישראלי אולם אנו ממשיכים לחפש אותן".

עזה מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד