כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
נרצח בבוקר הנורא

האב השכול: "רון כתב 'יהיה בסדר, אוהב', ולא שמענו ממנו יותר"

יורם, אביו של רון יהודאי ז"ל שנרצח במסיבת הטבע ברעים: "הבנו שבאזור 11:45-12:00 הוא כבר לא היה בחיים". הבהיר: "הייתה כאן רשלנות פושעת"

האב השכול: "רון כתב 'יהיה בסדר, אוהב', ולא שמענו ממנו יותר"
המסיבה ברעים צילום: יוסי זמיר / פלאש 90

רון יהודאי ז"ל, תושב יהוד־מונוסון בן 24, נרצח במהלך מסיבת הטבע בקיבוץ רעים בשבת השחורה לפני 39 יום, שהסתיימה בטרגדיה. אביו יורם שוחח עם ענת דוידוב, אודי סגל וטל לב רם ב-103FM וסיפר על תחושותיו בעקבות האסון הכבד.

"רון היה שחקן כדורגל מאוד מוכשר, הייתי אומר על גבול המחונן", סיפר עליו. "למעשה הוא שיחק עד לגיוס, בגיוס החליט שהוא פורש. הוא השתחרר מהצבא בקורונה, והתחיל את החיים. רון היה מלא שמחת חיים, הוא עף על החיים, אהב מסיבות ואהב לטייל. היו לו מלא חברים מכל מיני מעגלים שלו".

על הרגע בו הבין שמשהו לא כשורה, תיאר יורם: "דבר ראשון הייתה שיחה לרון, הוא צלצל להתקשר אם אנחנו בסדר. ידענו עם אלו חברים הוא במסיבה. בשישי בבוקר הוא נכנס לפה עם תיק שיש בו כל מיני דברים טובים למסיבה. דיברנו איתו עד שבע ומשהו בבוקר, מהשעה הזו בערך אחרי שידענו שהם עלו על הרכבים כשהרקטות נרגעו, הם הבינו שהם לא יכולים להתחיל לנסוע והתפצלו לשלוש קבוצות. בסביבות שמונה, הם נכנסו למכולה הארורה, היו שם כ-15 חבר'ה במשך כארבע שעות. כל הזמן הזה אנחנו מתכתבים איתו. בשלב מסוים הוא כותב שאי אפשר לדבר, ומרגיע אותנו".

"הקשר האחרון שלנו איתו היה בשעה 11:39, אמרנו שאנחנו לא יודעים מה לייעץ לו", אמר בעצב, "לא הבנו את הסיטואציה. לא ידענו מה לומר לו. הוא הרגיע אותנו שיש כוחות ביטחון בחוץ. הוא כנראה לא ידע שכל השוטרים שם לא היו בחיים. רון כתב לנו 'יהיה בסדר, אוהב', וזהו. מפה לא שמענו ממנו יותר. הבנו שבאזור 11:45-12:00 רון לא היה בחיים, חיפשנו עד הערב".

חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד