כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
נרצח מחובק עם אימו

הקצין באמ"ן שהיה חשש כי נחטף לעזה: "התפללתי שלא יחטפו אותו"

סרן גיא אדמוני שירת באמ"ן והיה עם אימו בכפר עזה בשבת השחורה שם נרצח עימה בממ"ד | אביו מתאר את החשש מחטיפתו בשל תפקידו הרגיש

הקצין באמ"ן שהיה חשש כי נחטף לעזה: "התפללתי שלא יחטפו אותו"
מבצע חרבות ברזל - היום הראשון צילום: צלמי פלאש90

סרן גיא אדמוני הי"ד בילה את חג שמחת תורה עם אימו בקיבוץ כפר עזה. כאשר המפקדים שלו באמ"ן הבינו שהוא עלול להיות בקיבוץ עם אימו ובסיכון גבוה להיחטף לעזה - הם חששו מאוד. גיא שימש כקצין בתפקיד רגיש באמ"ן. לאחר שלושה ימים בהם היה מנותק קשר וחרדת מפקדיו הייתה גבוהה הוא אותר לבסוף לאחר שנרצח יחד עם אימו, מיכל.

אביו, דורון, שהיה בחו"ל מספר עליה לYnet כי "היה לה חוש הומור, והיא הייתה אמא לביאה לגיא ולבתנו גלי, היום חיילת בחיל הים. מיכל הצילה את גלי. היא נתנה לה את האוטו שלה כדי שתוכל לנסוע לחבר שלה, ולכן היא לא הייתה באותה שבת".

עוד מספר על החשש שלו מחטיפת בנו: "גיא ומיכל היו בבית, אני הייתי בחו"ל. התפללתי שלא יחטפו אותו כי אחרת זה היה אסון, בגלל התפקיד שלו. פחדתי שאם הם ידעו אז יענו אותו. התפללתי שהוא לא חטוף. הייתה היסטריה בצבא, מן הסתם. היה חוסר ודאות לגביו. אני עדכנתי את הצבא שהוא בכפר עזה. הייתה דאגה נוראית".

 עוד סיפר על הדאגה שלו לאימו "את גיא ומיכל מצאו בממ"ד מחובקים. ידעתי שככה ימצאו אותם. אם למות יחד אז רק ככה מחובקים. היא לא עזבה אותו בחייה והוא לא עזב אותה, גם במותם".

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד