ד' תשרי התשפ"ה
06.10.2024
אנחנו זקוקים לישועת ה'

הרבי מקרלין: חיילים שמוכנים למסור נפש במלחמה מחייבים אותנו ברוחניות

האדמו"ר מקרלין סטולין בשיחה מיוחדת לחסידים: "העובדה שרבים כל כך מוכנים למסור נפשם כפשוטו במלחמה, מחייבת גם אותנו לנהוג כן ברוחניות ובעבודת ה' עד כדי מסירות נפש. ההירתמות שלנו לטובת הכלל למען החיילים ומפוני העוטף גרמה לקידוש ה' ולהתחזקות רבים למסורת וליהדות".

הרבי מקרלין: חיילים שמוכנים למסור נפש במלחמה מחייבים אותנו ברוחניות
הרבי מקרלין בביקור אצל פצועים צילום: איתמר כהן

האדמו"ר מקרלין סטולין נשא שיחת קודש לחסידים לרגל ראש חודש כסלו ועורר על כמה דברים בעקבות המלחמה הקשה. 

הרבי בתוך דבריו אמר: "כידוע שהמלחמה הראשונה של עם ישראל לאחר יציאת מצרים הייתה ברפידים וכפי שנאמר במדרש רפידים מלשון שרפו ידיהם במצוות, וגם בימינו שהגיעה אלינו מלחמה זו, זה מחייב אותנו לבדוק במה ניתן לתקן מעשינו ולשפר דרכינו. על כל אחד לבחון עצמו מה הוא נדרש לתקן ולשפר התנהגותו בעבודת השם יתברך ולשוב בתשובה כלפי בוראו באמת ובתמים".

"זו מלחמה נוראה בה קיימות סכנות רבות שמשתנות כל העת, ומהן רואים כמה אויבינו מבקשי רעתינו ופגוע בעם ישראל חלילה, אנו זקוקים לישועת ד' ולהרבות בזכויות שנהיה זכאים לישועות ולבשורות טובות במהרה".

הרבי המשיך "אנחנו נמצאים בתקופה בה רואים שיש רבים כל כך שמוכנים למסור נפשם כפשוטו במלחמה, חיילים שמוכנים לאבד חייהם, זה מחייב אותנו גם לנהוג כן ברוחניות ובעבודת השם יתברך עד כדי מסירות נפש. רבותינו זי"ע פירשו את פירוש הכתוב "עם לבן גרתי" שזה מה שחסר אצלנו לפעמים, את המסירות נפש לתורה, בתפילה ולעבודת השם, באמת ובתמים בכל דרכיך דעהו. עלינו להתחזק ולפעול ברוחניות יתר מהרגיל כדי להרבות בזכויות".

"דיברנו על הצורך שיש לסייע ולתמוך באלה שנפגעו במלחמה, במשפחות שעקרו מביתם, בחיילים בנמצאים במשימתם ובמשפחות שלהם אחרי שנלקחו למילואים. בהחלט ניתן לציין לטובה את ההירתמות אצלנו למען הזקוקים לעזרה וסיוע במלחמה וזה חשוב מאד. שמענו זאת לטובה ולשבח מכל סוגי האוכלוסיות ולא רק מהקהילה שלנו, עד כמה שהדברים האלה השפיעו לטובה, שזה עשה קידוש ד' וגם גרם לחיזוק ולהתקרבות ליהדות ולמסורת בקרב רבים מישראל".

את דבריו סיים "וזו זכות רבה וחשובה לעשות ולפעול ולחזק ולהתחזק בכל מה שאפשר לעשות טוב ולזכות לישועת עולמים במהרה אמן".

קרלין סטולין מלחמת חרבות ברזל חיילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}