כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
החשבון נסגר

אחרי שנחשף ע"י דובר צה"ל: חוסל המחבל שהחזיק כאלף תושבים כבני ערובה בבית החולים

צה"ל ושב"כ חיסלו את המחבל שהחזיק כ-אלף מתושבי רצועת עזה כבני ערובה בבית החולים 'רנתיסי' במהלך הלחימה | ביום רביעי האחרון חשף, דובר צה"ל בערבית, סא"ל אביחי אדרעי כי ציאם מונע מחולים להתפנות מאזור הלחימה במהלך מסדרון הומניטרי

אחרי שנחשף ע"י דובר צה"ל: חוסל המחבל שהחזיק כאלף תושבים כבני ערובה בבית החולים
אחמד ציאם צילום: דובר צה"ל

כוחות מצוות הקרב החטיבתי גבעתי חיסלו באמצעות הכוונת מטוס קרב ובהכוונה מודיעינית של אמ"ן ושב"כ את המחבל אחמד ציאם, מפקד הפלוגה המרחבית נאצר-רצ'ואן בארגון הטרור חמאס, שנחשף על ידי דובר צה"ל לפני יומיים בכך שהחזיק כ-אלף מתושבי רצועת עזה כבני ערובה בבית החולים 'רנתיסי' ומנע מהם להתפנות לדרום הרצועה.

אחמד ציאם חוסל כאשר הסתתר בבית ספר 'אלבוראק', בו הסתתרו וחוסלו יחד איתו מספר מחבלי חמאס שהיו תחת פיקודו. אחמד ציאם הוא דוגמא נוספת לניצול הציני של ארגון הטרור חמאס בתושבי הרצועה ומתקנים אזרחיים, כמגן אנושי לצרכי הטרור של הארגון.

ביום רביעי האחרון חשף, דובר צה"ל בערבית, סא"ל אביחי אדרעי כי ציאם מונע מחולים להתפנות מאזור הלחימה במהלך מסדרון הומניטרי.

"זה אחמד ציאם, מפקד הפלוגה המרחבית נאצר-רצ׳ואן בגדוד אלפרקאן נמצא בבית חולים אלרנתיסי ומסרב לאפשר לחוסים הנמצאים שם להתפנות ולרדת דרומה כדי להגן על עצמם", כתב אדרעי בערבית בחשבון הטוויטר שלו, תוך שהוא מצרף את תמונת המחבל.

אדרעי הוסיף כי "אלף אזרחים בעזה מוחזקים כבני ערובה על ידי המחבל הדאע"שי הזה מחמאס ולא יכולים לצאת ולהגן על עצמם ועל יקיריהם. אחמד ציאם - אבו חמזה - משתמש בחוסים ובחולים בתוך בית החולים רנתיסי כמגן אנושי ומסכן אותם".

מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד