כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
ברוך דיין האמת

מזקני ופארי חצר באיאן: רבי שלמה משה בלאק (בלוך) ז"ל

ביום חמישי בערב ליוו למנוחות בירושלים את הרה"ח הישיש רבי שלמה משה בלאק (בלוך) ז"ל מזקני ופארי חצר חסידות באיאן שהלך לעולמו בגיל 94. היה מתלמידיו של מרן רבי משה פיינשטיין זצ"ל ודבק ברבותיו לבית באיאן

מזקני ופארי חצר באיאן: רבי שלמה משה בלאק (בלוך) ז"ל
הרה"ח רבי שלמה משה בלאק (בלוך) ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בליל שישי ליוו למנוחות בירושלים את הרה"ח הישיש רבי שלמה משה בלאק (בלוך) ז"ל מזקני ופארי חצר חסידות באיאן, שריד לדור דעה שהלך לעולמו בגיל 94. 

המנוח הרה"ח ר' שלמה משה בלאק ז"ל נולד בארה"ב בכ"א אייר תרפ"ר לאביו ר' יהושע מאיר ז"ל. עלה לארץ הקודש ובנה את ביתו בירושלים על מבועי התורה והחסידות. 

היה דבוק בלו"נ לחצר הקודש באיאן היה קשור לאדמו"ר מבאיאן זצ"ל ויבלחט"א האדמו"ר מבאיאן, בארה"ב היה תלמידו של פוסק הדור מרן הגאון רבי משה פיינשטיין זצ"ל. 

היה מסור לכל קדשי באיאן, עבד את קונו באמת, בתמימות ובישרות, היה מלא וגדוש בתורה וחסידות. זכה להעמיד דורות ישרים מבורכים לשם ולתפארת. 

נכדו מוטי לייטנר יו"ר רשימת 'דרך' בבית שמש ועפיל חברתי שהתגייס לצה"ל במלחמה כתב על סבו "ברוך דיין האמת. סבא, הרה"ח רבי שלמה משה בלאק (בלוך) ז"ל  נפטר הערב. סבא עלה לארץ במסירות נפש עם משפחתו בשנות השישים, כדי לגדל אותם בארץ הקודש. הקים משפחה ענפה והותיר אחריו מאות צאצאים. אהוב על הבריות, תלמיד חכם וירא חטא. אני רחוק בבסיס הטירונות, אבל ליבי ומחשבותיי עם המלווים אותו הלילה בדרכו האחרונה. נוח בשלום על משכבך, סבא".

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

באיאן הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד